Vanaf +/- 7 juli 2014 ga ik voor 6 a 7 week backpacken door Thailand. Dit gaat mijn eerste backpack-vakantie worden en ook nog eens helemaal naar de andere kant van de wereld!
Ik ga hoe dan ook en zoals het er nu uitziet zal ik alleen gaan, maar als het even zou kunnen, lijkt het me leuker om in ieder geval in het begin samen met iemand die kant op te gaan en desnoods alleen eerste week samen de eerste stappen in Thailand te zetten. Het lijkt me sowieso erg leuk om de belevenissen te kunnen delen met iemand en alleen is ook maar alleen, al hoor ik van heel veel mensen dat je je er zelden alleen zal zijn.
Ben op zoek naar een enthousiast reismaatje, man of vrouw is niet zo belangrijk, zolang je maar enthousiast en actief bent en er moet sowieso een klik zijn natuurlijk.
Ben avontuurlijk ingesteld en ga dan ook zonder exacte planning van huis, ik stap gewoon op het vliegtuig, met alles wat ik denk nodig te hebben, de rest gaat daar helemaal goedkomen: slaapplek vinden, ergens wat te eten vinden, maar vooral: veel meekrijgen van de cultuur en natuur. Ik ben van plan om zoveel mogelijk van Thailand te zien in die paar weken, van Bangkok tot de meest afgelegen stukjes natuur en onderweg zoveel mogelijk genieten, alles wel op vakantie tempo
Ben absoluut niet iemand die dagenlang op een strand kan liggen, al is een dagje luieren op een parelwit strand met palmbomen op de achtergrond niet het ergste wat me kan overkomen. Heb jij ook plannen om naar Thailand te gaan, ga je ook alleen en denk je er net zo over, misschien een idee om samen heen te reizen en zien hoe het gaat, niks is verplicht, ieder gaat gewoon zijn eigen weg wanneer dat zo uitkomt, het moet tenslotte leuk blijven
Ben een jongen van 33 en besloot pas erg laat om te gaan studeren, vandaar dat ik op deze leeftijd(!) 3de jaars student ben. Ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening aan de Hanze hogeschool in Groningen en ik behoor dus enigszins sociaal te zijn . Voor de rest ben ik voornamelijk enthousiast, dus hou er rekening mee dat ik alles leuk en mooi vindt
Zoek je nog een enthousiaste reisgenoot, laat het me vooral weten, no strings attached en vragen staat vrij, dus mocht je meer willen weten, laat van je horen!