In de maand augustus wil ik gaan backpacken in Thailand!
Vorig jaar ben ik er ook geweest en het is echt een fantastisch land!
Ik heb alleen nog niemand in mijn directe omgeving kunnen vinden om mee te gaan naar dit fantastische land!
Aangezien het met z’n tweeën veel leuker en gezelliger is, ben ik op zoek naar een leuke reisgenoot m/v, die van natuur, cultuur en avontuur houdt.
Ik heb zelf in de planning om drie weken te gaan.
Ik houd er ontzettend van om cultuur te snuiven en om te genieten van al het moois dat Thailand te bieden heeft.
Niets staat nog vast, alle suggesties zijn van hart welkom!
Heb je zin om met mij samen een fantastische tijd en avontuur te beleven in Thailand. Let me know!
Ik word in Juli 18 jaar.
Leuk dat je ook plannen hebt om 3 weken rond te trekken.
Had je zelf al concrete plannen gemaakt voor de zomer?
Neem anders contact met me op (privé berichtje) of reageer nog een keer.
Dan kunnen we kijken of we misschien samen een fantastische tijd kunnen beleven!
Dag tim!
Ikzelf ben ook van plan om 3 weken te gaan backpacken in thailand dit jaar.
IKzelf ben 23, uit brugge.
lijkt dit je iets,laat me gerust iets weten.
Ik heb inmiddels mijn vliegticket al geboekt naar Bangkok!
Alleen heb ik nog geen reisgenoot gevonden…
Welke plaatsen in het noorden van Thailand moet ik echt bezocht hebben!
Zelf dacht ik aan; Pai, Mae Hong Son, Nan en Chiang Rai.
(Chiang Mai ben ik al geweest)
Met welk vervoersmiddel moet ik deze plaatsen aandoen; vliegtuig, bus etc.>>>
Hey Tim,
ik heb zelf ook recent een topic gepost, misschien had je hem al gezien.
Ik ga samen met 1 á 3 man vanaf 10 augustus voor 3 weken weer naar Thailand. Ben er 2x eerder geweest. We gaan niet echt backpacken…wel enkele bestemmingen aandoen, maar ook weer niet te snel wan plaats naar plaats…vindt dat wel zo fijn om een een béétje een indruk van een plaats te krijgen.
Sowieso een van mijn reisgenoten wil zijn PADI halen, waarvoor we waarschijnlijk naar Phuket gaan.
Verder natuurlijk een aantal dagen Bangkok en verder zien we daar wel. Over het Noorden kan ík je weinig adviezen geven…ben zelf ook alleen maar in Chang Mai geweest.
Doei, Frans.
ps: mijn reisgezelschap ligt tussen de 22 en 34 jaar.
Zelf wil ik wel echt backpacken, rugzak op je rug en gaan met die banaan.
Ik wil naar Ayutthaya, River Kwai gebied, naar het noorden met de trein naar Chiang Mai, een paar tussenstops om plaatsen te bezoeken. Vanuit Chiang Mai nog een paar plaatsen in het hogere noorden aandoen en de Golden Triangle bezoeken.
Na het noorden wil ik nog naar het Noord- Oosten en als het lukt een paar dagen op Koh Chang, Ko kut of Koh Mak heerlijk relaxen en van zon, zee en strand genieten en uiteraard een paar dagen bangkok.