Hallo! Ik wil in februari naar Thailand gaan. Ik begin dan sowieso in Bangkok waar ik een goede vriend wil bezoeken die daar al een jaar woont (maar ik slaap in een hostel of hotel dan). Na een paar dagen Bangkok wil ik toch ook echt wel wat van de natuur en andere bezienswaardigheden van Thailand zien! Waar weet ik nog niet precies, maar ik heb gehoord dat de stranden vh zuiden prachtig zijn…
Ik wil dan weer eindigen in Bangkok een paar daagjes om mn vriend gedag te zeggen. Wellicht dat ik dan in Bangkok nog een andere vriend tref die daar ook op reis is.
Maar verder staat alles dus nog open!
Wie lijkt het leuk om mee te doen??! Ik heb die vriend dan wel in Bangkok, maar dat is minstens zo’n sociaal hippie mens als ik :), dus hoe meer hoe gezelliger! Of als er mensen zijn die het alleen wel leuk lijkt om elkaar ergens anders te treffen dan in Bangkok, ook prima natuurlijk.
Ik kan de hele maand februari vrij nemen en wil dan ook zsm vanaf het begin van febr vertrekken…(ik sta te popelen :cheer:) en ik denk dat ik dan 3 wkn in Thailand wil verblijven… Maar goed er staat nog veel open, dus ik moet allemaal nog zien van hoe of wat. Ik sta dus open voor suggesties!
Ohja, ik ben 29 jr, inmiddels 30 als ik in febr op reis ga. Ik woon in de buurt van A’dam. Interesses liggen op het creatieve vlak (ik schilder in mijn vrije tijd en ik vind het leuk om kunstprojectjes te bedenken en uit te voeren enzo), en ik maak graag een dansje als ik uitga, hehe. Dat soort dingen.
Ik ga in februari/maart 4 weken naar Thailand. Weet nog niet precies wanneer maar begin februari lijkt me prima. Ik wil gaan backpacken door heel Thailand en misschien als ik tijd heb laos/cambodja nog meepakken. Een Fullmoonparty in Thailand lijkt me leuk en verder staat alles nog open…
Net als jij wil ik beginnen in Bangkok. Het lijkt me fijn om samen met iemand hier te beginnen en wellicht de rest van de maand mee samen te reizen. Alleen samen beginnen in Bangkok vind ik ook goed, ga er vanuit dat er nog veeel meer alleenreizende backpackers zijn. Dus dat komt wel goed.
Ik ben trouwens 22 jaar en net klaar met mijn toeristische opleiding. Heb 1x eerder gebackpackd door Midden-Amerika. (Het is echt verslavend!)
Misschien zijn er nog andere reizigers die alleen naar Thailand gaan en die het fijn vinden om begin februari of begin maart 2011 gezamelijk te starten in Bangkok?
wat een leuke plannen! ik kom op 13/14 febr naar thailand uit australie en ben van plan een van de eilanden in het zuiden te bezoeken om dan de 18e naar de full-moon party te gaan. staat dit bij jou ook op de agenda Maryque? en voor assie3000, dat is dan ook de party waar jij naar toe wilt?
Daar wil ik inderdaad ook heen. 18 februari Koh Phangan beach party…
De dagen daar voor/na wil ik ook de eilanden in het zuiden gaan doen! Hoelang blijf je nog in Thailand na de Fullmoonparty?
Als je laat weten wanneer je aankomt in Thailand kunnen we misschien afspreken… Wel zo fijn om in ieder geval te weten dat je niet in je eentje naar de Fullmoonparty hoeft… :slywink: Hoewel je sowieso wel genoeg mensen ontmoet denk ik…
ik vertrek 4 dec naar Australie voor 2,5 maand. het plan is om na de full moon party richting Laos te gaan (heb afgelopen jaar al een rondreis in Noord-thailand gedaan). de full-moon party lijkt me heel gaaf om een keer mee te maken, maar inderdaad veel leuker om samen heen te kunnen gaan.
Ik heb trouwens gelezen dat het verstandig is een aantal dagen voor de party al op Koh Phangan te zijn, dus ik wilde proberen de 15e of de 16e aan te komen, en jij?
Ik ben trouwens 27 en ga in totaal voor een half jaartje reizen vanaf 4dec.
Leuk dat jullie ook naar Thailand gaan! Ik vertrek 6 februari naar Thailand om daar een maand rond te reizen. Ik begin eerst in Bangkok om na ongeveer twee dagen naar o.a Koh Samui, Koh Tao, Koh Pagnan (Full moon party!) en daarna naar het zuiden te reizen. Ook mij lijkt het leuk om samen met anderen te gaan reizen, of al in Bangkok met elkaar af te spreken.
Zelf ben ik 22 jaar, woon in de buurt van Haarlem en bijna klaar met mijn studie,
Jouw plannen komen heel erg overheen met mijn plannen. Al was ik eigenlijk van plan om na Bangkok naar het Noorden van Thailand te gaan en daarna naar Koh Pagnan en naar het Zuiden (en evt nog Laos/Cambodja als ik tijd heb). Wil jij helemaal niet naar het Noorden gaan?
Misschien is het leuk om in ieder geval samen de reis te beginnen in Bangkok??
Ik wil graag naar Thailand / Azië rond april/mei…eerder kan ook hoor rond februari zoal jullie doen… ik ben 23 jaar en gestopt met mn studie…wat ik in september 2011 weer wil oppakken (nieuwe studie) ben een creatief persoon…de reden dat ik naar Thailand / Azie wil is omdat mijn vriendje er nu aan het rondreizen is en hoor zulke mooie verhalen etc. en ook via vriendinnen die er geweest zijn dat ik er gewoon heen MOET!!!
Haha! We kunnen inderdaad al bijna wat afhuren;) Het is mij niet helemaal duidelijk wanneer de full moon party is. Ik lees op sommige sites dat 18 februari is, anderen zeggen weer de 19e.
Astrid, ik zou graag het noorden zien, maar heb maar een maand, en wil heel graag heel veel dingen zien… maar misschien veranderen mijn plannen nog.
Lijkt me leuk om samen de reis te beginnen in Bangkok, kunnen we vanaf daar verder zien. Ik heb al een ticket geboekt en vlieg de 6e naar Thailand, ben jij er al uit wanneer je vertrekt?
Ik zie inderdaad nu ook de 19e, zou ook iets logischer zijn, aangezien dat een zaterdag is (of gaat dat niet op in vakantie landen? )
Ik ben zelf alleen in het Noorden van Thailand geweest en nog niet in het Zuiden, dus ik kan het niet vergelijken, maar ik vind Chiang Mai wel echt een super stad. Veel te zien en te beleven en vanaf Bangkok ben je er met de nachttrein (prima slapen hoor) in ongeveer 10-12 uurtjes.
Wat gaan jullie zeker nog zien in het Zuiden? ik heb maar 1 week en dacht aan krabi, ko phiphi en dan naar Ko Phangan om om de woe of dond voor de full moon party al een beetje in de sfeer te komen. Na de full moon party wil ik doorgaan naar bangkok, dus volgens mij net in tegengestelde richting als de meeste van jullie.
Misschien is het een leuk idee om sowieso met zijn allen (die naar het feest willen) af te spreken op Koh Pagnan om de 19e samen naar de Full Moon party te gaan? Ben ook van plan om een paar dagen eerder naar Koh Pagnan te reizen.
Danielle, leuk dat je eerst nog naar Australie gaat! Wil ik ook nog eens naar toe, maar nu eerst Thailand;) Wat ik zeker in het Zuiden wil zien is Krabi, Kho Phi Phi en Koh Lanta en dan terug naar Bangkok. Maar nog niks ligt echt vast, dus misschien komt er nog heel wat bij…
Tja… nog drie maanden, kan voor mij niet snel genoeg gaan:cheer:
Ik heb nog niks geboekt,… (wacht ik durf het nietzo goed ;)) maar het zou wel heel leuk zijn om de 18/19 feb. met z’n allen een feestje te vieren…en al helemaal omdat ik de 20ste jarig ben! haha
Ko Phi phi schijnt schitterend te zijn dus daar wil ik zeker weten ook heen…lopburi (of hoe je het ook schrijft) schijnt nietzo te zijn…weten jullie daar wat van?!
Hey Astrid,
Ik ben al enkelen keren in thailand geweest maar ben nog niet in het noorden geweest !! ik ben ook van plan om in feb/maart (staat nog niet vast) voor 4 weken naar thailand te gaan,en de eerste dagen in Bangkok te blijven en dan richting noorden te trekken om dan terug naar het zuiden te gaan.Het zou idd wel leuk zijn om de reis samen te beginnen…
zelf ben ik 34j
groetjes carlos
Wat een prachtige plannen hebben jullie allemaal. Ik ben nog compleet blanco behalve dat ik ergens in jan, feb, mrt 3 tot 4 weken in een aziatisch land wil rondreizen. Combi van feesten, cultuur en actieve dingen doen zijn mijn vakantie. Zo heb ik vorig jaar gebackpackt in Costa Rica en daar mijn padi gehaald en wil graag duiken in thailand, maar zeker ook cocktails drinken en de lokale bevolking begroeten. Dus vwb vertrek data ben ik flexibel en het idee van met een of meerdere te beginnen lijkt me wel leuk.
Oh ik woon trouwens in Amsterdam en ben 31. Superveel backpack ervaring heb ik niet overigens (behalve indonesie en costa rica) maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit
Ik heb ongeveer dezelfde plannen als jullie. Ik ben van februari tot half maart vrij van het werk en hoop wil dan zo snel mogelijk vertrekken. Ik heb ongeveer hetzelfde plan als jullie. Beginnen in Bangkok en dan naar het zuiden vertrekken daarna zie ik wel. Vorig jaar was dat eigenlijk al het plan maar toen ben ik meteen naar het noorden vertrokken en ben door Laos en Cambodia terug gekomen naar Bangkok.
hoelang heb je gedaan over laos en Cambodja? Ik wil na de full-moon party via Bangkok (2/3 dagen, ben er afgelopen jaar al geweest) naar Laos en Cambodja gaan en heb ongeveer 6 weken gereserveerd, denk je dat dat genoeg zal zijn?
even on-topic: voor kho Phangan, er staan best veel tips over verblijf etc op het Forum maar ik lees ook vaak dat het erg druk is, zijn jullie van plan op voorhand iets te reserveren?
Ik heb 3 weken gedaan over laos en Cambodia. Ik vond mezelf in op Don Det toen ik bedacht dat ik nog 6 dagen over had om terug te gaan naar Bangkok. Cambodia was een aangename verassing. Ik heb nog mooi Ankor mee kunnen pikken. Ik was helemaal niet van plan op dat rondje te doen en heb dus lang niet alles gezien van die landen… hoewel het echt een aanrader is. in 6 weken kun je veel zien.
Het is wel een goed opmerking over het vooraf regelen van accommodatie op kho Phangan dat is simpel te regelen via good old hostels.com.