Thailand december/januari

Hallo beste medereizigers,

Ik ga in december en januari op vakantie naar Thailand. Heb hier ook familie, en ben er vaker geweest. Dit keer wil ik wat meer rondreizen, en natuurlijk het liefst niet alleen. Kom vast wel reisgenoten tegen, maar zou leuk zijn als deze ook Nederlands zijn. Kan me goed redden, want ik spreek en versta de taal. Bovendien bijna alles al gezien, maar sta open voor suggesties. Sowieso staat er een full moon party op de agenda van 15 t/m 18 december. Lijkt het je leuk om eventueel een planning te maken, of me te vergezellen? Let me know!

Zet er even bij wie je bent: m/w, leeftijd, belangstelling voor: cultuur-strand-natuur enz. Levert je meer respons op!

Hallo, ik ben gedurende december/januari ook in Thailand. Wil Bangkok een paar dagen gaan verkennen, een duikcursus volgen op Ko Tao en ga vast ook wel een full moon party bezoeken. Misschien leuk om elkaar gedurende die periode ergens te meeten, ofzo?

Ben 25 jaar en ga voor het eerst (alleen) naar Zuid-Oost Azië.

Hoi Dennus, bericht me even prive. Dan kijken we even verder.

Hey

Als ik het goed begrijp zitten we rond dezelfde periode in Thailand. Wij starten op 12 december met z’n tweetjes in bangkok. Trekken dan even zuidelijk naar Phuket of Koh Samui om even te relaxen en reizen dan terug naar boven tot aan de grens met Laos om zo door te trekken tot in Cambodja, via Vietnam. Zijn een jonge kerel van 26 en vrouw van 27 (geen koppel) en vinden het allebei leuk als er nog andere mensen stukjes zouden meereizen.

Lijkt het je wat?

Groetjes

Xena

Hallo Dennus, ben rond de 15 December op Koh Phangan voor FMP t/m de 18e. Mocht je voor die tijd in BKK zijn en willen meeten, laat maar weten. Ik ben in Bangkok tot 15 December, dus kan dan evt afspreken, Xena. Voor verdere info bericht me aub even prive op WW. Bvd.

Via Wereldwijzer app

Farang, ik moet nog wat dingen regelen en boeken. Ik zal je even berichten zodra ik mijn exacte aankomstdatum weet. :slight_smile:

Hoi Farang, tot wanneer ben je in Thailand?
Groetjes Sanne