Wie is in december in Thailand?

Hoi allemaal,

Ik vertrek 4 December as voor 3 maanden naar thailand. Heb nog geen id wanneer ik waar precies allemaal heen ga. Dat zie ik daar wel… Wel is de kans groot dat ik rond nieuw jaar en de eerste full moon op Ko Pha Ngan. Zijn hier nog andere die rond deze tijd in Thailand zitten? En hebben andere nog ideeen waar ik geweest MOET zijn?

Groetjes
Robbert

Als alles mee zit ben ik rond 28 dec onder weg naar thailand en cambodja
er zo veel te zien in thailand en te beleven ik kom nu geregeld in thailand en als ik weer vertrek en ben weer in Nederland heb elke dag heimwee naar Thailand en cambodja .ik denk als je deze site is door loopt dat je voldoende tips kunt krijgen.
succes en heel veel plezier in thailand

Hoi Robbert

Vanaf 12 december ben ik ook in Thailand, voor zes maanden. Ook mijn route is nog niet bekend, gewoon doen waar je zin in hebt. Het eiland Ko Chang is wel een echte aanrader. Nog niet zo heel toeristisch en extreem mooie stranden. Verder is Chiang Mai ook een leuke stad om eens rond te kijken. Heel veel plezier in ieder geval! En wellicht komen we elkaar nog wel tegen.

Groetjes Minke

Bij zulke lange reisperiodes heb je de gelegenheid om in 't noorden de grens over te “hoppen” en van Laos verder te reizen naar Cambodja.

FullMoon moet je zeker heen gaan dat is echt een legendarisch feest. In december valt die op 31 december en wordt een supper feest. Ik ga er in December ook weer heen.

rond de 19e december naar thailand!
voor 4 misschien wel 6 weken…
eerst naar koh samui nwjaar vieren en feesten daarna naar het noorden(nongkai) en laos

jeroen

Feest vieren zoun ik doen op ko phangan FullMoon. Eilandje ernaast. Er gaan de hele nacht boten ernaar toe vanuit Samui

Op 2 december 2009 is de ‘echte’ Full Moon Party, op 25 december is er een Christmas Party en op 31 december is er een New Year Party:

precies. en newyear wordt geweldig!

http://newyearpartykohphangan.com/

Er worden 50.000 man verwacht. Suppper feest dus

Wij vertrekken ook zo goed als zeker 13 dec. tot 28 dec naar thailand.
de eerste week willen we naar pattaya gaan en de nodige trips doen vanuit daar. en de 2e week naar phuket.

graag willen wij de 25e ook naar die full moon party gaan:D en kunnen we dan beter vanuit pattaya of vanuit phuket daar heen gaan???

2 november naar Thailand, 21 januari weer terug.
Ben ook op nieuw jaar waarschijnlijk bij de full moon party te vinden.
:dag:

Hey anouk. Als je met nieuw jaar op de fullmoon wilt komen moet je wel op tijd een hotel regelen.

Ja klopt, alleen weet nu nog niet zeker of ik er dan ben…
Misschien ook wel helemaal niet, weet niet of het dan wel kan om een hotel te reserveren.
Al is mijn hotelkamer indien ik niet kom opdagen waarschijnlijk zo weer aan iemand anders doorgespeeld.
Hebben jullie al een hotel en waar ?

groetjes

Jaja ik heb al een hotel. Echter zit ik al 10Km van Haad Rin af waar de party is omdat de rest al vol zit. Ik heb geboekt via phanganisland.com maar moets wel vooruit betalen. Nou ik hoor het wel en mischien zien we elkaar nog wel :slight_smile:

Ikzelf georgessiam ga naar Thailand van 6 December tot 2 januari,dit om het nieuwe jaar te vieren met mijn toekomstige familie,zal in deze maand misschien ook naar de Similaneilanden gaan voor een weekje!!groetjes:georgessiam.

Toekomstige familie? Ga je in Thailand wonen dan of haal je een partner naar nederland?

Nou ik heb 4 en 6 dec al gehoord. Ik ga 5 dec naar thailand! Voor ongeveer 6 a 7 weken en dan blijven ik nog ruim 5 maanden in de regio.

Oud & Nieuw wordt waarschijnlijk Koh Samui!

Wat heeft iedereen toch met die Full Moon Partys. Lijkt me echt niet zo veel aan. Beetje dronken worden en in maanlicht dansen? 50.000 man? Nou beter ben ik er niet :wink: Maar ik zal naar jullie zwaaien vanaf Samui of Tao! :vak01:

:chin:Hoi Reeseend, volgend jaar komt mijn vriendin naar Belgie(3maanden)met de bedoeling om elkaar beter te kennen,noem het een test,Reeseend!!!Ben vroeger getrouwd geweest met een thaise,en we zijn al na 6 jaar gescheiden!!Heb enorm afgezien van de scheiding en dit wil ik nooit meer meemaken!!Nu in de toekomst(nog 5jaar)wil ik me vestigen in Thailand.groetjes:georgessiam.:dag:

Sorry dat ik jullie gesprek afluister, maar hebben jullie elkaar dan nog nooit ontmoet? En wel al een relatie? :question:

:chin: ff zeggen dat ik mijn toekomstige vrouw(die ik al 5 jaar ken)beter wil leren kennen in een andere omgeving dan Thailand!! in mijn vorige quote had ik vermeld dat ik vroeger getrouwd ben geweest met een Thaise,na 6 jaar heeft zij de brui aangeven,de oorzaken waren:koude temperaturen,heimwee,niet kunnen aanpassen etc)dit om in de toekomst dezelfde problemen te vermijden wil ik zien hoe zij zich aanpast aan de Belgishe cultuur!dit was mijn antwoord op je vraag.georgessiam.:chin: