Wie gaat mee? Shoestring Thailand 13 dec 3 weken?

hi avontuurlijke wereldreizigers
wie o wie gaat mee met de thailand totaal reis van 13 december tot 4 januari van shoestring,
om vervolgens op kho pan gan te eindigen en met nieuwjaar te feesten op de full moon party? Ik heb al geboekt, nu hoop ik op meer reismaatjes!

Op 31 december is er natuurlijk wel een groot feest op Koh Samui, maar de Full moon party is pas op 10 januari.

Ik ga zelf ook 3 weken backpacken door Thailand vanaf 27 december en naar de Full Moon Party :slight_smile:

veel plezier op je trip

op oudejaarsavond is het inderdaad de half moon party, maar goed that doesnt stop me :slight_smile:

Dag Linda,

Wij gaan in ieder geval met je mee. Wij, dat zijn de ouders, een dochter van 24 en een zoon van 19. Ik verheug mij er erg op. Hopelijk heb je met ons ook een leuke tijd.

Groeten,

Joost

Hoi Joost,

bedankt voor de reactie, het wordt vast een fantastische reis!
doen jullie ook de trektocht mee?

Dag Linda,

Zou het toch gaan lukken met onze reis? De vooruitzichten zijn weer een stuk beter. Over de trektocht, vooralsnog gaan de dames wel mee en de mannen niet, maar wie weet worden wij ook nog enthousiast.

Groeten,

Joost

hoi joost,
ik denk dat het helemaal goed komt met de reis! (had ik vorige week nog niet durven zeggen) ze brengen langzaamaan de vluchten weer op gang en het wordt allemaal weer operationeel na het aftreden van de regering…
moet er natuurlijk geen tegenpartij gaan rebelleren want dan heb je weer hetzelfde probleem :smiley: of er wordt weer een achterneef verkozen van de premier bij de nieuwe verkiezingen! haha!