Ok, ik begrijp hem nu ![]()
Wij zijn ook in december in Thailand, van 9 t/m 31 december. 's Nachts vliegen wij terug naar Nederland, dus zullen weinig van Oud&Nieuw meemaken.
Hoi!
Wij zijn er ook in december, van 4 t/m 30 decmber.
Eerst een dag of vier in BKK, dan naar het noordern Chiang mai en omstreken. Dan willen we afzakken naar het zuiden en relaxen op een aantal eilanden. Koh lanta, koh racha, similans, oid.
Dat laatste zijn we nog een beetje aan het uitzoeken.
Gr.Sieger
Of juist heel veel haha :biggrin:.
Sorry voor de off-topic.
Hoi! Ik ben ook in december in Thailand! Ik kom op 29 november aan, ga eerst naar het zuiden en vertrek rond de 10e naar het noorden om vervolgend rond de 20e naar Bangkok te reizen om mijn laatste dagen door te brengen. Ik ga op 23 december weer naar huis. Als iemand het gezellig vindt om wellicht ergens te meeten, dan hoor ik het wel! Oja, ik ben te vinden op de fullmoonparty op 2 december!
Groetjes
Jaaa! Ook ik ben in december in Thailand. Ben op dit moment in Vietnam en in november zal ik door Cambodja en Laos reizen. Heel de maand december voor Thailand gereserveerd. Ik weet nog niet zeker of ik Oud en Nieuw in Thailand of in Maleisie ga vieren. Full moon party klinkt leuk maar ik wil niets vastleggen wat betreft hotel e.d. als ik ga slaap ik wel op het strand, btw je slaapt dan toch de hele nacht niet, ik neem 's ochtends wel een boot naar een ander eiland zodat ik daar een slaapplek kan vinden. Begin december ben ik in noordthailand en ga langzaam richting het zuiden. Wie weet wie ik allemaal tegen ga komen! :zon02:
Mij zien ze daar niet op de Full Moon party,te druk!heb het al is meegemaakt,en we worden ook een dagje ouder,om als ne zot daar rond te springen,geef mij maar rustige oorden,ieder zijn ding.De full moon party is voor de jeugd,en daar hoor ik niet meer bij!!tot mijn spijt!!g.s
Al aan het aftellen sins mijn laatste keer thailand maar van 25 dec tot 10 jan ben ik er terug.
Vooral in bangkok, pattaya en phuket. 16 dagen fun uitgaan cultuur en een beetje zaken :D.
Jolise als je bij de full moon party op het strand wil slapen kijk dan wel uit er worden daar veel mensen beroofd dus zorg dan dat je zo weinig mogenlijk van waarde bij je hebt
ben zelf weleens wakker gebleven tot de eerste boot 's morgens maar das toch best wel pittig
maar ondanks dit alles zeker de moeite om naar toe te gaan is echt een super feest
groet dirk
Dirkpie ik geef je groot gelijk,het is echt de moeite om daar naar toe te gaan!!Ik vond het heel gezellig toendertijd!Alleen heb ik er een "ferme kater"aan over gehouden(mekong whiskey)gevaarlijk spul.gegroet:georgessiam.:chin:
ik ga 4 december ook richting thailand ![]()
GG. Mekong is mijn slaapmuts voor iedere avond ( in TH )!
Ik mis hem hier ( en zeker nu)!
tot later.