Reisgenootje Thailand feb/maart 2009 +- 30 dagen

Hallo allemaal,

Ik ben Sanne, 20 jaar en kom uit de omgeving van Utrecht.

Ik wil half feb/half maart volgend jaar ongeveer een maandje door Thailand reizen. Dit wordt voor mij de eerste keer backpacken en ik zou eigenlijk samen met een maatje van me gaan, maar gezien die zonder werk zit en hij me een beetje laat zitten ben ik op zoek naar iemand anders die zin heeft om met mij rond te trekken.

Als alles gaat zoals gepland dan ben ik in januari klaar met school en dan wil ik dus graag ff weg uit Nederland!

Paar dingen die bij mij horen: lief, spontaan, niet op m’n mondje gevallen, voetbal (FC Utrecht), computer, boekhouding, lekker geiten en gek doen met de meiden, stappen! (grote feesten), bodymods, shoppen…

Ik wil graag beginnen en eindigen in Bangkok, na Bangkok richting het noorden en dan weer terug naar beneden richting de eilandjes. Omdat ik een echt feestbeest ben wil ik graag naar de full moon party van 10 maart.

Voor de rest is het de bedoeling niks te boeken, alleen een ticket en misschien een eerste overnachting en verder alles daar te zien.

Ben jij een leuke jongen of meid van in de twintig en heb je wel zin in een avontuur in Thailand, laat wat van je horen :slight_smile:

:zon02:

Mensen, ik krijg nog steeds reacties maar ik heb inmiddels besloten om toch alleen te gaan.

Dus in principe kan dit topic op slot. Wil iedereen bedanken voor de reacties :slight_smile: