ik ben Samira (26 jaar) en ik wil in juni 3 weken gaan rondreizen door Thailand. Ik heb dit al eens eerder alleen gedaan in 2008, maar wil nu toch graag een reisgenootje om een paar dagen of misschien wel de hele reis samen leuke dingen mee te ondernemen. Niets staat nog vast, behalve dat ik op 5 juni de Full Moon Party wil bezoeken op Koh Phangan. Deze heb ik helaas moeten missen tijdens mijn vorige reis, dus dit is het enige wat op mijn lijstje staat. Verder wil ik ontspannen, af en toe een leuk feestje pakken, lekker eten en natuurlijk genieten van de cultuur en natuur. Daarom wil ik ook graag een trekking doen, maar hier heb ik me nog niet verder in verdiept…
Ben jij iemand die humor heeft, wel van een feestje houd en ook van de prachtige cultuur en natuur van Thailand wil genieten? Stuur dan een berichtje en dan kunnen we contact maken/houden.
bedankt voor je berichtje! Ik ben waarschijnlijk de laatste dagen van mijn vakantie in Bangkok en dan lijkt het me zeker leuk om af te spreken! Ik vertrek weer naar NL op donderdag 21 juni, dus zal denk ik maandag of dinsdag naar Bangkok komen. Miss kunnen we tegen die tijd mailen over waar en wanneer we kunnen afspreken?
ik ben Erik (24) en ga in juni samen met een vriend ook 3 weken naar Thailand.
bij ons staat ook nog niets vast alleen dat wij ook naar de full moon party gaan op 5 juni.
misschien is het wel leuk om elkaar ergens te ontmoeten
wat leuk dat jullie ook naar Thailand gaan! Wanneer vliegen jullie? Lijkt me ook zeker leuk om af te spreken tijdens Full Moon Party! voor verdere gegevens kan je me altijd een priveberichtje sturen !!!das wat makkelijk dan via dit forum…
Kan niet wachten om het vliegtuig in te stappen! Maar gelukkig hoeven we nog maar 1,5 maand te wachten
Ik ben me momenteel ook aan het orienteren op een reis naar Thailand in juni.
Het wordt voor mij de eerste keer richting Azië en dat doe ik liever niet alleen, dus een reisgenootje zou leuk zijn
Je vakantiestijl spreekt me wel aan, dus ik was benieuwd of je inmiddels al concrete plannen hebt qua vertrekdatum etc. En of je nog op zoek bent naar een reismaatje?
Ik ben Sandra, 25 jaar. Hou ook wel van een feestje, maar ook van heerlijk relaxen op 't strand, cultuur & natuur. :foto: Wellicht zouden we kunnen bekijken om samen te reizen?
Mijn plannen zijn ook om de maand juni die kant op te gaan. Het zou de eerste keer zijn dat ik thailand zou bezoeken. Ik wacht op het moment nog of mijn verlof goed word gekeurd voor juni.
Verder ben ik 25 jaar, over anderhalve week 26. Een full moon party klinkt goed! Verder zou het voor mij de eerste keer zijn dat ik alleen weg ga, dus een reisgenootje voor een deel of als het goed klikt voor de hele reis zou fijn zijn.
bedankt voor jullie bericht! Ik vertrek 2 juni naar Bangkok en zal vanaf daar direct doorreizen naar Koh Panghan, waar 5 juni een Full Moon Party is. Ik heb al met een paar mensen afgesproken om elkaar te ontmoeten op de full moon party, dus als jullie het leuk vinden kunnen jullie natuurlijk daar ook naartoe komen om een feestje te bouwen! Wil me alleen verder nog niet te veel vast leggen met wie en waarnaartoe ik ga reizen, maar gewoon op het moment bepalen waar ik naartoe ga. Laat maar weten of jullie ook naar Full Moon Party gaan en wie weet ontmoeten we elkaar begin juni
Hallo iedereen, ik ben floor, 18 jaar en vertrek 8 mei ook alleen naar thailand en die party zie ik wel zitten. En ik zoek ook nog wel iemand die misschien daar een stukje met me mee wilt reizen!
Mijn naam is miriam ik ben 19 en vertrek over een week naar vietnam! als het goed is ben ik begin juni in thailand! Het lijkt me leuk om ergens aftespreken!
24 juni vlieg ik pas weer terug naar nederland, dus die full moon party staat zowiezo op mijn lijstje!
Hebben jullie al ergens afgesproken…
Ik ben Liesbet, 26 jaar… ben momenteel aan het reizen in Australie en kom 13 juni aan in Thailand (bangkok)
Ik blijf in Thailand voor een maand (13juli)… Er is nog niets gepland, maar natuurlijk ook full moon party … 5 juni ga ik niet halen , maar deze in juli wel !! dus als er mensen dan nog steeds in Thailand zijn … groetjes
Hallo cynthia, heb je al iets gepland voor Thailand ? Ik zou ook wel eens low-budget door Thailand willen trekken maar nooit dit soort reis gedaan. Dus eerlijk gezegd zou ik t alleen niet durven…ik ben wel mid 40 dus wat ouder dan de andere hier maar jong van geest en kan me zeker aanpassen.
heey samira!! leuk om te zien dat et enige wat je vast hebt staan ook meteen het enige is wat ik vast heb staan! namelijk de full moon party! wil jij nu ook duiken de dagen van te vore?
dan is het misschien iets om op koh tao te duiken en vanaf daar de partyboat naar koh panghan te pakkken!
iig, ik ga in mei! lijkt me leuk om contact te houden en daarginds een drankje te doen!!
Wat leuk dat je naar Thailand gaat! Ik wil ook! Ik heb vanaf ongeveer 22 juni tot en met 14 juli vakantie en ben van plan in die periode rond te trekken in Thailand. Als je interesse hebt om ergens te meeten of als je de hele reis samen wilt doen, let me know: shalane89@live.nl
Ik ben 23 jaar, fulltime stewardess en houd van cultuur/natuur/rondreizen maar ook een beetje rust op de mooie eilanden van thailand. Heb nog geen backpack ervaring maar ben wel uiterst gemotiveerd! Ik ga niet naar thailand voor fulltime feesten maar 1 feestje meepakken vind ik niet erg!
Hoi Sandra, heb je inmiddels al een reisgenoot? Ik wil half juni vertrekken naar… ? Het liefst Indonesie maar nog niks geboekt en sta nog overal voor open. Ik ben Odiel (v), 25, studente uit Utrecht. Klaar met bachelor dus nu voordat de master begint graag zes weken op reis. Cultuur, natuur, relaxen, strand, feestje, op avontuur… alles lijkt me leuk
Wellicht kunnen we samen starten?
Groetjes Odiel