Ik, Marleen, 22, vlieg 4 juli van Bangkok meteen door naar Chiang Mai om van daaruit langzaam naar het zuiden te trekken!
Low Budget is goed, maar wel knappe hostels.
Ook al is de reis al geregeld, samen is leuker dan alleen.
Welke m/v van 19-30 heeft iets soortgelijks op de planning of springt nu in het diepe en gaat mee?
Hey Marleen,
Ik ga vanaf 19 juli voor drie weken naar Thailand. Ik ben ook van plan om eerst naar het noorden te gaan en vervolgens door te reizen en de eilandjes te pakken (in ieder geval Ko Samui en Ko Phangan (voor de full moon party :-). Ik ben 26 jaar en woon in Heerhugowaard. Waar kom jij vandaan?
Groetjes, Anja
Hoi Anja,
Ik kom uit Monnickendam. Ik wil ook graag naar de full Moon Party op Ko Phangan op 6 augustus. Ga jij ook alleen?
Hoi Marleen!
Tof dat je ook naar Thailand gaat! Ik zit er momenteel al in Yasothon, vrijwilligerswerk doen in een weeshuis. Ik heb nog 2 weken te gaan en dan wil ik ook rondreizen tot 3 aug!
Hoe en wat weet ik nog niet, maar Chiang Mai staat ook begin juli ergens in de planning! Lijkt me leuk om samen wat te reizen!
even kort: ben petra, 21 jaar, woon in Groningen en studeer International Business and Management. Mocht je het leuk lijken, mag je altijd mailen:petrasanting@hotmail.com
groetjes!!
Oké dat is niet eens heel ver bij mij vandaan… grappig!
Wat leuk dat je ook 6 augustus naar de Full Moon party wilt. Ik ga idd ook alleen… wellicht kunnen we samen gaan… zijn we toch niet helemaal alleen… Heb jij een hotel geboekt voor de aankomst in Bangkok?
Hoi Anja,
Ik vlieg van Bangkok gelijk door naar Chiang Mai, daar ga ik nog wel een hotelletje voor boeken. Voor de eerste nachten is dat toch wel lekker…
@ Petra, ik heb je gemaild
Oke ja ik ga dat denk ik ook maar doen voor in Bangkok, wel een lekker idee idd… Wil je ook naar Chiang Rai?
En ik denk dat er voor de full moon party ook wel geboekt moet worden, rond die dagen schijnt het daar namelijk helemaal vol te zitten. Heb jij dat al gedaan of ga je dat niet doen?
Hai,
Nee ik heb nog niet geboekt. Ik ben met een paar mensen aan het mailen die eventueel samen willen reizen en een collega wil misschien ook nog mee dus ik wacht even met boeken want dan is het misschien handiger om allemaal samen te boeken…
Ik wil ook naar Chiang Rai ja, en ik zit er aan te denken om een week vrijwilligerswerk te gaan doen in het olifantenpark bij Chiang Mai, maar daar moet ik nog even over nadenken want ik wil momenteel al teveel voor in de zes weken die ik heb…
Ja dat is dan wel zo handig ja.
Vrijwilligerswerk… ook erg leuk om te doen ja… maar voor in die 6 weken misschien iets teveel van het goede. Ik ga maar drie weken dus voor mij helemaal geen optie… Heb vandaag mijn backpack opgehaald die ik van een ex collega leen… wel spannend hoor, voor het eerst met zo’n rugzak… ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen :-).
Nou als je het leuk vindt om samen naar de full moon party te gaan en meer over me wilt weten ofzo, dan hoor ik het wel van je!
Hoi allemaal,
ik zit nog tot 31 augustus en hoop ook begin juli naar Chiang Mai te gaan en ga eind juni naar het olifanten eiland Buriram. Tot die tijd zit ik in Bangkok. Als er iemand is die alleen rondtrekt en zin heeft om er samen op uit te gaan of ergens een drankje te doen, mail me maar…Het is altijd leuk om nieuwe mensen tegen te komen wanneer je alleen reist!>>>
Groetjes, Annette
Hallo,
Ik ben marcel 24 en ik ga 7 juli op weg naar thailand waar ik blijft tot de 31ste van juli
Zelf wil ik naar de full moonparty gaan op op 9 juli… ziijn er hier nog mensen die dat plan ook hebben ? Vanaf daar verder gaan reizen door de rest van thailand…
egjel wat is jou plan zo ongeveer om te gaan doen dan ?
Wat zijn jullie plannen dan ?
groet marcel
Het zou super zijn om naar de Full Moon Party te kunnen gaan, alleen zeker weten doe ik het nog niet. Dat weet ik pas tegen het einde van juni, omdat ik hier voor mijn stage zit. (Als freelance journalist, dus ik kan lekker rondreizen, op zoek naar verhalen en de Full Moon Party hoort daar eigenlijk wel bij!)
Mijn andere plannen zijn om naar Khao Sok National Park te gaan, waar je in een boomhut kunt overnachten of op een vlot…erg coole dingen. Dit ligt in de buurt van Phuket.
Hoi Annet, Marcel en Anja,
Ik wil naar de full moon party op 6 augustus. Als jullie het wat lijkt om daar iig samen heen te gaan, laat het me weten dan kunnen we misschien iets boeken…
@Annet, 5 juli kom ik aan in Chiang Mai en wil daar een jungletrekking van 3 dagen gaan doen. Misschien lijkt het je leuk om mee te gaan.
@ Marcel, vanaf 5 juli ga ik vanuit Chiang Mai langzaam naar beneden, om op 6 augustus in ieder geval uit te komen op Ko Panghgan voor de full moon party.
De laatste 4 of 5 dagen (tot 17 augustus) wil ik in Bangkok verblijven.
Laat het me weten allemaal! buijsmarleen@hotmail.com
Ga gewoon alleen als je de echte reiziger wil zijn, zoveel mensen daar niet normaal, of is contact maken een problemo. Ik ga vanaf Januari een half jaar naar Thailand, lekker van god los. Adios xx
Als je niets zinnigs te melden hebt, zeg dan niets
ik zeg ook niets ik schrijf alleen, en ik vind het zinvol genoeg. Het echte avontuur zul je hebben als je alleen reist, geloof me. Je maakt meer dingen mee en je zult meer mensen leren kennen. Het is alleen maar een tip… voel je niet aangevallen aub
Of je nu alleen reist of samen met iemand, je kan evenveel mensen ontmoeten. Alles hangt af van je eigen houding. “Alleen reizen” is niet per se het “echte, coole” reizen, zoals zoveel mensen beweren. Het gaat erom dat je je vermaakt en je niet alleen voelt. En wat maakt het uit of je nu hier mensen ontmoet die je nog niet kent, of in een hostel?
nou ten eerste als mensen je alleen zien ben je al een stuk interessanter dan dat ze je met een vriend a vriendin zien. Ten tweede voor het gevoel, snap je toch niet. Try it man it,s only a fuckin tip. Don,t take the tip, also good. Good luck
Lol, ik reis alleen…en heb dat al meerdere keren voor maanden gedaan. Daarnaast ligt het initiatief meestal niet bij andere mensen maar bij jezelf…op anderen afstappen hoort er ook bij. Ongeacht of je er interessant uitziet of niet. In het hostel waar ik nu verblijf doen de drie meiden die samen reizen even gezellig mee met de rest als ik, die alleen reis. Wat ik dus zeg; het maakt geen bal uit!
nou super voor je, veel plezier met je maandje thailand