Reisgenoot gezocht voor 1 maand Thailand in juli, aug, of sept. 2011

Hallo,

Ik ben Mariette, 25 jaar en ik woon in Groningen.
Deze zomer wil ik graag 1 maand naar Thailand, en misschien naar Laos.
Het lijkt mij leuk om de reis samen met iemand te beginnen.
In Thailand wil ik in ieder geval naar Ayutthaya, Chiang May en een van de eilanden. Verder sta ik voor andere dingen open.

Het lijkt mij leuk om in Nederland een afspraak te maken om te kijken of het klikt. Ik ben wel gebonden aan een van deze maanden.
Wil er iemand samen op reis?

Groetjes Mariette

Hoi hoi,

Ik vlieg op 4 juli naar Bangkok… Wanneer vlieg jij? Ik reis voor het eerst helemaal alleen (vliegen alleen heb ik wel eens gedaan…). Ik ben vorig jaar ook in Thailand geweest en vond het er super. Vandaar mijn keuze om dit jaar weer te gaan. Maar nu dan alleen.
Ben me nu nog aan het oriënteren voor wat ik allemaal wil doen en zien. Het staat wel bijna vast dat ik naar een fullmoon party ga/wil. Weet niet of jij hier ook interesse in hebt.
Op het moment dat ik naar Thailand ga ben ik net 29.

Groetjes Cécile

Hi Mariette,
In juni ben ik als het goed is afgestudeerd… ik zit al een tijd lang met plannen om naar thailand, laos en cambodja te gaan… Ik zou het alleen heel erg gezllig vinden om vooral het begin samen met iemand te doen… Heb je al een reisgenoot gevonden? of ben je nog steeds op zoek. Misschien kunnen we kijken of het klikt… en of we dezelfde plannen hebben!

Groetjes Kelly

Hoi Hoi
Mijn naam Lowy
Ik ben man gehuwd met Thaise en woon ook in Thailand Udon Thani 50 km van de grens met Laos
Ik zelf ben van 21JUNI tot 09 Juli in NL voor fam bezoek in Eindhoven
Als je dus naar Thailand wil en eventueel naar Laos kun je bij mij en mijn engels sprekende vrouw voor low budged kosten overnachten
Wil je meer weten dan even mailen
Lowy en AMNUAI Udon Thani