Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor de maand mei in Thailand. Ik wil niet mee met een groepsreis, maar vind het wel fijn een reisgenoot te hebben. Ik heb precies en maand de tijd om te reizen en wil graag naar Thailand. Stad, strand, cultuur en relaxen. Wil eigenlijk alles wel zien en doen. Zoek daarom een enthousiaste, humoristische en relaxte reisgenoot. Ik ben 24, onlangs afgestudeerd en begin in juni met m’n baan. Ik wil graag snel een knoop doorhakken, dus als iemand interesse heeft…let me know!
Ik vertrek binnenkort, nog een weekje of twee, naar Thailand tot eind juni!
Ik ben van plan om Thailand zelf te verkennen, daarna door te trekken naar Loas en Cambodja.
Ik ben boordevol enthousiasme en zie gelijk ook vanalles zitten. Het plan is om met weinig bagage te vertrekken. Ik neem geen backpakkersrugzak mee, wat ik nodig heb koop ik ter plaatse. Op die manier ben ik meer flexibel, moet ik niet telkens eerst een kamer boeken voordat ik mijn spullen veilig kan stellen. Ik wil mij echt onderdompelen in de cultuur van het land en van het toeristische spoor afwijken om de locals te ontmoeten.
Spreekt dit je aan, laat dan gerust iets horen van je!
Ik was net even aan het scannen door dit forum voor een reisgenoot voor het eerste stuk van de reis. Dit vooral ivm mijn wat kortere vakantie (ik moet half mei echt weer terug). Zelf zat ik te denken aan een vertrekdatum van 26/27 april.
Mocht het je ergens naar klinken, stuur dan een mailtje naar [EMAIL=“bskelt@hotmail.com”]bskelt@hotmail.com
voor de statistieken: ben 23, woonachtig in a’dam en reis veel voor m’n werk.
Dit is er een beetje ad hoc ingekomen, want het vrij regelen is eigenlijk pas net gelukt. De komende dagen zal ik kijken waar er wat te zien valt. Echt plannen heb ik niet, van jungle trekking tot duikbrevetje halen, de skaai is da limit zeg maar.
Ik zou ook wel in mei een maandje weg willen, ik ben vorig jaar een maand alleen gegaan, was vaak heel lekker alleen, maar soms is het ook wel fijn om ervaringen te delen. Dus lijkt mij wel leuk. Ik ben 28 jaar en heel easy going en voor alles in. Laat maar weten