Thailand van 17 juli tot 6 augustus 2013

Haaa,

Ik ben Esmee 29 jaar oud en ga dus alleen naar Thailand voor 3 weken>>>:zon02:
Zijn er mensen die ook rond die tijd vertrekken of daar zijn en het leuk vinden om
ergens te meeten of iets te ondernemen.

Ik wil zo veel mogelijk zien en beleven en overweeg misschien om nog kort een paar dagen naar Cambodja of Laos te gaan. Maar goed dat is even zien hoe het loopt…3 weken is natuurlijk maar kort :wink:

Ik hou van cultuur, strand, olifant rijden, natuur–> watervallen en wil ook graag naar een Full Moon party :wacko:

Hoi esmee,
Ik ga ook rond die tijd richting Thailand. Ticket nog niet geboekt maar ik vertrek waarschijnlijk 23 juli en afhankelijk even van wat ik wil zien of ik 2 of 3 weken ga.
Heb je al een beetje een plan? Ik heb ook idee dat ik alles supervol plan…Bangkok, Riverkwai, Ayutthaya, Chang mai en dan nog strand :slight_smile:
Ik ben rond die tijd net 30, ga mijn reis grotendeels als plannen vanuit huis… zie er lichtelijk tegenop alles daar te regelen…en dan maar gaan!
Groetjes!

Hoi Floortje,

Ik ben rond die tijd ook net 30 geworden :stuck_out_tongue: en vond deze reis een mooi verjaardagscadeau aan mezelf :wink:
Heb nu nog niet echt een strak plan maar wil ook zoveel mogelijk doen natuurlijk! Bangkok wil ik niet te lang blijven in ieder geval. dacht zelf anders te beginnen om richting zuiden te gaan met vliegtuig: hoorde dat koh samui mooi was als strand gedeelte en veel excursies te doen te zijn en een eilandje ernaast is ko Tao waar ik wilde duiken, er zijn daar nederlanders waar je je PADI kunt halen (ties en shirley) of in 3 of 4 dagen dus lijkt me wel leuk!
Dan van daaruit vliegen naar Chang mai

Vanuit Bankok kan je natuurlijk ook eerst Riverkwai en Ayutthaya bezoeken en dan vliegen naar surat thani (of direct naar koh samai) om wat strand te doen op koh samai en dan eventueel het duiken. Dan richting noorden naar Chang mai.

Ben er zelf ook nog niet uit of ik eerst naar het noorden ga en dan richting zuiden voor strand

Het is handig enigszins wat vooraf geplant te hebben…maar ik hoor ook van anderen dat je het soms op je af moeten laten komen…misschien kom je wel mensen tegen die goede tips hebben.

Je vertrekt sowieso later dan ik, indien jij de eerste dagen rond bangkok en Riverkwai en Ayutthaya en vervolgens naar Chang mai vertrekt kunnen we elkaar misschien treffen in Chang mai?
Ben je van plan om in hotels of hostels te slapen?

groetjes

Hoi Esmee,
Inderdaad een mooi verjaardagkado, zo zag ik het zelf ook!
Ik wil via bangkok naar noord en eindigen op het strand. Lekker ontspannen naar huis.
Ik ben van plan om in hostels te slapen. Heb er veel gezien, ziet er goed uit, leuke tips gehad en het kost geen drol.
Ik ben nu bij wat vrienden aan het informeren wat slim is om te doen. Kreeg vrijdag de tip dat gezien de hoeveelheid die ik wil gaan doen een bepaalde georganiseerde reis gunstiger uit kwam. Maar dat is nu nog niet helemaal duidelijk.
Leuk als we kunnen meeten in chang mai. Mooie verhalen over gehoord… over heel Thailand eigenlijk… daarom is het nu ook hoogste tijd om er heen te gaan!

Groetjes Floortje

Alloha Esmee en Floortje,

Ook ik zoek nog een of meerdere reisgenoot(en).
Wil rond 15 juli vetrekken naar Thailand om 2 á 3 weken rond te reizen.
Zit te denken om de eerste periode rond te reizen, om vervolgens op de
eilanden te eindigen met ontspanning en zeker een fool moon party :slight_smile:

Cultuur, natuur, lekker eten, ontspanning, easy going.

Groetjes Melanie

• Updated - - -

eilanden te eindigen met ontspanning en zeker een fool moon party :slight_smile:

Groetjes Melanie

Cultuur, natuur, lekker eten, ontspanning, sociaal, easy going.

Groetjes Melanie

Groetjes Melanie

He dames!
Ik ben er uit. Ik ga ook alleen en geen georganiseerde reis. Vlucht boek ik van de week en volgens mijn planning ben ik eind juli ( 29-7) in chiang mai. Na chiang mai richting het strand om te ontspannend :slight_smile:

Hallo Melanie,

Ik vertrek 16 juli, Heb jij al een hostel of iets geboekt in Bangkok?
Misschien dat we daar kunnen meeten? Ik kom 17 juli in Bangkok aan rond 18;00.

Ik heb ook besloten om relaxed te eindigen op het strand en dan een duikcursus te doen.
Dus vanuit Bangkok langzaam richting Chang mai en dan eindigen ergens op het eiland koh samai

Haa Melanie,

Heb je inmiddels je ticket al geboekt??
Ik vertrek morgen ben dan van 17 juli tot 21 juli in Bangkok.
Misschien daar ergens meeten?

groetjes