Aug/Sep Thailand

Hey,

ik ben een meisje van 21 en ben op zoek naar een reisgnootje voor Augustus of September.
Ik heb nog geen idee wat ik wil doen iig wel een weekje relaxen op een eilandje :zon02: en voor de rest sta ik overal voor open!

Het gaat om een tijd van min 4 weken tot max 10 weken.
Lijkt dit je wat??
Reageer dan snel!
Je kan me ook mailen naar: [EMAIL=“Kellster_k@hotmail.com”]Kellster_k@hotmail.com

Groetjes Kelly

Hey Kel,

Wat toevallig!! Zelfde plan als jouw!!
Heb totaal nog geen plan getrokken… Ik wil van 14 juli tot 1 september gaan backpacken zo’n 8 weken.
Zowieso Thailand!!
Laten we ff snel afspreken!!
Effe kijken of we samen een plan kunnen maken!!

Groetjesss

Manuella
jennice45@hotmail.com

Hey iedereen!

Ik vlieg 20 augustus richting Bangkok. Daar plan ik een paar dagen te blijven en daarna naar het noorden te trekken, naar chiang mai. Daarn zijn de plannen nog niet helemaal rond…
Ik vlieg ongeveer 20e september terug.

Ik reis ook alleen, en een reismaatje is altijd fijn… dus als je wil: laat zeker even iets weten!

groetjes

Nick

nickvandenkeybus@hotmail.com

Hey ik heb net naar je mail adres geschreven, moest je nog niets hebben afgesproken : ik wil absoluut naar Azië deze zomer…

Hallo,

Ik vertrek vanuit Karachi Naar Bangkok op 14 augustes tot omstreeks 2 september.

Reisgenootjes zijn altijd welkom. Ik heb jullie toegevoegd. Mijn email:

[EMAIL=“dantheman26_78@hotmail.com”]dantheman26_78@hotmail.com

ciao

Daniel

Hoi allemaal,

Ik ben een meisje van 23.
Ik wil ook van ongeveer 20 augustus zo’n 3-4 weken naar Thailand. Ook beginnend in Bangkok, Kanchanaburi, Chiang Mai, Ayuttaya verder weet ik het nog niet precies.
Als je een reisgenoot zoekt of je wil gewoon eens contact leggen betreft de reis, vraag dan even mn msn :wink:

Groetjes Marloes

hey hey

ben vanaf 6 augstus in thailand en blijf een half jaar in zuid-oost azie
het eerste deel van mijn reis (augustus tot ergens oktober) wil ik via het noorden van thailand door Laos en cambodja reizen…

verder ist gewoon miss leuk om wat contacten te hebben ginder, dus je mag me altijd toevoegen op msn… wr_sijbers@ hotmail.com

ben 24 jaar en kom uit Belgie

groetjes Wouter

Elaba, ik vertrek 9 augustus richting bangkok. Ook op men eentje en tzou wel tof zijn moesten we gings eens af spreken. Ik ben 27 en ook uit belgie (gent).

Ik vertrek vrijdag 8 augustus om 7 september terug te komen. Ik heb geen specifieke route in gedachten, maar wel een idee waar ik heen wil.
Vanui Bangkok wil ik richting noorden changmai en vervolgens weer naar het zuiden te gaan om lekker te luieren op het strand. Ik ga ook alleen reizen en gezelschap is altijd leuk…

Algemene info over mij.
Net afgestudeerd aan de UvA en ben 27 jaar. Hou van cultuur, natuur en feesten. Ben gezellig, spontaan en makkelijk in de omgang.
Als het je wat lijkt mail me dan op [EMAIL=“iobkidane@hotmail.com”]iobkidane@hotmail.com

Ciaooooo

Hallo allemaal,

Ik vetrek 18 augustus naar Bangkok. Ben van plan om 3 maand rond te trekken door Thailand, Laos, Cambodia en Vietnam. Ben niet op zoek naar een fulltime reisgenoot, maar het is natuurlijk altijd leuk om delen samen te reizen!
Ik ben een spontane meid van 22 jaar en ik ga op reis om een combinatie van cultuur, natuur en een heleboel lol te maken.
Lijkt het je wat om af te spreken in Azie, let me know!

Groetjes Simone