reisgenoot gezocht Thailand in augustus ( 4 weken )

Hoi mijn naam is Mark (23 jaar)

Ik ben op zoek naar een reisgenoot om samen mee door Thailand te reizen.
Ik ben van plan de maand augustus daar te verblijven. (iets eerder kan. later niet ivm school)
Dit wordt mijn 2e grote reis. 2 jaar geleden heb ik al eens 3 maanden in Peru en Bolivia doorgebracht.
Die reis heb ik en mijn eentje gemaakt, maar nu lijkt het me leuk samen met iemand te reizen.

Ben je ook van plan in die tijd naar Thailand te gaan en heb je zin om samen te reizen? Laat het me weten.

groetjes Mark

Hoi Mark,

Heb je ondertussen al een reismaatje gevonden?
Ik zoek zelf een reismaatje om in augustus naar Z-O Azië te gaan. Thailand was daarbij mijn eerste idee (daar praat ik al zo’n 3 jaar over ondertussen), maar het is op dat moment regenseizoen. Daarom was ik me meer aan het oriënteren op Maleisië en Indonesië, maar Thailand blijft nog steeds een optie! Heel toevallig zou dit dan ook mijn 2e verre reis worden, nadat ik 5 jaar terug ook naar Peru en Bolivia ben geweest :wink: Ook ik zit gebonden aan de zomervakantie i.v.m. mijn studie, dus ik gok zomaar dat we ongeveer dezelfde data hebben om heen en terug te reizen.
Laat me maar weten of je nog iemand zoekt, dan kunnen we misschien verder kletsen om te kijken of we een beetje dezelfde ideeën hebben en of het klikt. Wie weet kunnen we samen op vakantie!

Groetjes,
Jessie