Reisgenoot gezocht voor 17 aug t/m 7 sept. (Thailand)

Hallo,

ik vlieg 17 aug naar Thailand voor 3 weken en zoek een reisgenoot die ook van het land wil genieten en een heerlijke vakantie! Ga jij rond 17 aug naar Thailand en alleen? Misschien kunnen we dan samen reizen…

gr,

an

Hey An, ik ben zelf van 11 augustus t/m 2 september in Thailand.
Ben twee keer eerder in Thailand geweest en een vriend van mij gaat voor het eerst mee, We zijn van plan maar een paar bestemmingen aan te doen, sinds we maar 3-4 weken gaan. Bangkok de eerste 5 dagen en ook een kleine week duiken waarschijnlijk op Kho Phi Phi,…en verder hebben we nog geen concrete plannen. Mijn kameraad is ongeveer 22 jaar oud, ikzelf ben 33, en onze reisdoelen zijn cultuur, eten, natuur en stappen.
Als je interesse hebt along the way af te spreken laat dan maar wat weten.
Doei, Frans.

Hoi Frans,

Bedankt voor je reactie, de 18e augustus zit ik dan voor een nachtke in twin tower hotel en ga daarna een weekje naar mijn familie. En daarna weer terug naar bangkok of pattaya in de buurt. Ik wil niet echt veel doen maar beetje relaxen enzo en wat excursie doen dus kunnen we wel afspreken ja als we in thailand zijn, lijk mij wel leuk! Hoor het wel van je

X

:vak02:hi

Ik ben letty 24 zit nu in phi phi en ik en een vriend gaan nu beide een eigen kant op. Dus leek me misschien leuk om ergens te meeten om toch niet al te alleen te zijn.

groetjes letty