Ik ben Manon, 25 jaar en kom uit Rotterdam. Ik ben op zoek naar een leuk, spontaan en gezellige reisgenoot (m/v) die zin heeft om samen een gedeelte of de gehele reis door het fantastische Thailand te trekken!! Ik wil graag vanuit Bangkok naar het noorden trekken en vanuit daar naar de mooiste eilanden van Thailand vliegen om te relaxen, feesten en mogelijk ook mijn duikbrevet te halen!! Ik heb er nu al onzettend veel zin in!! wie o wie heeft er zin om deze mooie ervaring met mij te gaan delen?!!
Hi Manon,
Ik ben 28 jaar (v) en kom ook uit Rotterdam. Ik zat er zelf ook over te denken om in de zomervakantie een aantal weken door Thailand te reizen.
hey
ik wil zelf heel graag naar thailand en ben op zoek naar een reisgenoot ik ben 25 en zit te denken om +/-3weken te gaan in de periode 7juli t/m 10aug.
Hai Cathelijne,
Wat leuk dat je ook door Thailand wilt gaan reizen! Ik heb mijn ticket al geboekt van 29 juni t/m 21 juli! Heb jij al geboekt?
Het lijkt mij iig erg leuk om de gehele reis of een gedeelte ervan met iemand samen te reizen, dus als jouw dit ook leuk lijkt…let me know!
Groetjes Manon
Ik heb nog niet geboekt , heb van de week eigenlijk besloten om weg te gaan en alleen maar dat zie ik nog niet helemaal zitten en het lijkt me super leuk om met iemand samen te reizen een deel van de reis of de gehele reis , ik kan zelf alleen pas vanaf 7 a 8 juli weg maar misschien is het leuk om eens via internet contact te hebben met elkaar , lijkt mij iniedergeval wel heel leuk.
Ik ben echt een cultuur barbaar het enige wat ik heb is msn dus let me know
Gr cathelijne