Reisgenoot Thailand eind oktober/begin november vertrekken voor een maand

Hallo medereizigers,

Rond eind oktober wil ik voor ongeveer een maand (30 dagen) naar Thailand. Ik zoek nog een reisgenoot(ten) om deze reis mee te maken of gedeeltes mee samen te reizen, accomodaties mee te delen en voor de gezelligheid.

Heb mijn ticket nog niet geboekt, maar wil dit binnenkort wel gaan doen. Mijn globale plan is om vanuit Bankok met o.a. de trein naar het zuiden te reizen en aan het einde van de vakantie een periode chillen en een feestje pakken op de zuidelijke- eilanden. Ik houd van avontuur, cultuur, natuur, strand en zo af en toe een feestje. Ik houd ervan om zo min mogelijk te plannen en vind genieten het belangrijkst, belangrijker dan alles gezien te hebben. Graag reis ik een beetje budget en overnacht ik in hostels, omdat mijn ervaring is dat je juist daar andere reizigers en locals ontmoet. Maar zo af en toe even een nachtje in wat meer luxe daar ben ik ook altijd wel voor in.

Ik ben een zelfstandige, sportieve vrouw van 34 en heb al wat reiservaring (ook met een reisgenoot van dit forum en alleen). Ik zoek zelfstandige man/vrouw/ groep om mee samen te gaan of te meeten in Thailand. Qua leeftijd zou het leuk zijn als je enigsinds in de zelfde leeftijdscatagorie zit (-+ 10 jaar ofzo).

Mocht mijn oproep je aanspreken, hoor ik het graag. Bij voorkeur reacties via pb met emailadres, dan mail ik een uitgebreide reactie terug.

Misschien tot snel.

C

Heb inmiddels geboekt, kom op 27 oktober aan in Bangkok en vertrek weer op 25 november. Wie reist er gezellig een stukje mee?������������������