Ben op zoek naar iemand die voor 2 maanden mee gaat naar Thailand. Zou graag begin december vertrekken en dus eind Januari terug komen zodat we het grootste gedeelte van de geweldige winter moeten missen. Ben 22 jaar
Ben nog onervaren in reizen maar ken de weg op Ko sang road toch wel redelijk!
Heb verder ook nog geen plannen, al zou ik het leuk vinden om in ieder geval naar Ko Tao te gaan om mn 2e duikdiploma te halen en naar Ko Chang omdat het daar nogal relakskie is (spreekt uit ervaring)
Verder stel ik 1 belangrijke eis aan mijn reisgenoot: niet te veel eisen stellen en gewoon zien waar we belanden:banana:
Hoi!
Mijn vlucht vertrekt 4 december, ik ben ook van plan om de winter te ontvluchten maar blijf wel wat langer plakken, namelijk tot eind april. Ik heb verder ook weinig plannen… Er zijn wel aardig wat mensen die ik ken daar aan het rondreizen maar heb geen afspraken gemaakt. Ik heb ook geen reiservaring en nu december dichterbij komt lijkt het me toch lekker om iemand aan mijn zij te hebben als ik daar ben… en dan voornamelijk de eerste weekjes… (al hoor ik ook dat dat eigenlijk niet nodig zal zijn)
In de tijd dat ik in thailand ben wil ik het land als de cultuur beleven maar ik ben ook zeker iemand die van feesten en gezelligheid houdt en ik zie inderdaad wel wat er op mijn pad beland! Duiken lijkt me ook helemaal super!
Nu nog even over mijzelf: Julia, 19 jaar, wonend in haarlem in en klein kamertje, net klaar met SPW4 nu aan het werken dan reizen en dan weer iets van een opleiding gaan doen (oh oh oh mijn leven is echt veel te voorspelbaar!!!) na een relatie van 3 jaar (met pauzes) ben ik nu vrijgezel waar ik erg van geniet! enige verre reis die ik heb gemaakt was 2 jaar geleden 7 weken naar australie waar ik met mijn ouders en broertjes 7 weken heb rondgereist. De vrijheid (voor zover ik die had omdat ik toch met mijn famillie was) die ik daar had om te gaan en staan waar je wilt heeft me verleidt om deze reis naar Thailand te gaan maken. En het hele backpackers wereldje trekt me ook heel erg!
Zie je misschien een match? laat me dan wat meer over jou weten, zoniet hoor ik het ook graag!
Ik wil in december en de eerste week van januari gaan reizen in thailand. Beetje relaxen, surfen, duiken, stappen. Ik heb mn open water brevet, en wil ook mn advanced gaan halen. Ik zoek een reisgenootje dat vooral niet moeilijk doet, en wel ziet wat er op haar pad komt en van een feestje houdt . daarom sprak jou bericht mij wel aan.
Kort iets over mezelf, ik ben 26 jaar, woon in Nijmegen, en tussen twee banen in heb ik 5 weken de tijd om te reizen.