Ík ben Niels, 22 jaar, diploma op zak. Ik ga in oktober op reis voor ongeveer 3 maanden. Ik ben daarom alvast op zoek naar een reisgenoot (of een groep) die het een tijdje (zo lang als we het gezellig hebben ;-)) leuk vindt om samen op te reizen. Zelf sta ik open voor alles. Ik heb nog geen vast schema. Ik hou van cultuur, feest, sport (denk aan surfen, duiken), en vooral van gezelligheid! Ik start in Thailand, maar sta open voor andere landen. Klinkt dit je goed in de oren, of vind je het gewoon leuk om er even over te ouwehoeren? Wacht niet! Reageer nu!
Ik ben Anneloes, 18 jaar en net klaar met mijn opleiding.
Ik ga 3 Oktober 1 maand naar Thailand en trek dan verder.
Ik heb waarschijnlijk al 2 mensen waar ik mee ga.
Kun je iets mee over jezelf vertellen?
Hey mensen , ik vertrek eind oktober ook alleen voor een paar maandjes … miss daar is afspreken ? , voeg me toe op facebook ofzo , kunne we eens zien of onze interesses elkaar overkoepelen , , iepssssssssssssss xxx
een vriendin en ik gaan 30 sep tot 15 okt.
we hebben alleen ons ticket , de rest zien we wel…
willen van bkk na chaing mai en dan na koh sumai , en uiteraard na de full moon party op 12 okt,.
Ik vertrek 10 oktober richting thailand voor ongeveer 3 wkn
ik heb geen schema maar wil wel graag naar de full moon party
ook reis ik alleen, dus als er mensen zijn dei ook die periode vertrekken laat me ff weten.
Voor de mensen die langer dan 30 dagen naar Thailand gaan: houden jullie wel rekening met een visum ! Of een ticket binnen deze 30 dagen naar een bestemming buiten Thailand.
Meer informatie op het Thailand-forum !
Ik wil ook naat thailand in oktober vor een maand en daarna waarschijnlijk voor een maand naar nepal.
Ik heb al dingetjes afgesproken met 2 meiden. 1 hiervan staat hierboven anneloes genaamd.
Heb je al iets besloten?
Lijkt me leuk als je ook meegaat! Dan kan ik tegen mn vriendin zeggen dat ik ook met een jongen ga en dat zaL ze wel leuk vinden:P haha:P
Zelf ben ik 23 jaar en ook net klaar met afstuderen en sta nog voor veel dingen open qua reizen! Zelf wil ik ook 3 maanden.
Laat wat van je horen of mail me
Ik ben Benoit, een gezonde belg en ik vertrek op 1/11/2011 tem 1/5/2012 richting Azië voor een rondreis.
Mensen die me raad kunnen geven of geinteresseerd zijn kunnen me contacteren of toevoegen op facebook. Ik ben 26 jaar en woon in Oostnieuwkerke
@tjeppies: Haha sorry, maar ik moet je vriendin toch telleurstellen:p Ik ga voor mijn werk naar het midden oosten (in ieder geval de) aankomende maand. Mijn vertrekdatum (Thailand) zal verschuiven naar een nog onbekende datum. Je vriendin zal toch een tijdje concurrentie krijgen van Anneloes. Maar ag, hoe ging het gezegde ook al weer? What happens in Thailand, … ;p. Veel plezier in ieder geval allemaal!
Ik ben Sharon, 20 jaar, en ik ga ook naar Thailand! Misschien ook nog een stukje Laos of Cambodja. 11 oktober start ik mijn reis in Bangkok. Ik ga bijna 2 maanden. Lijkt me leuk om daar te meeten en misschien een stukje samen te reizen:)
ik ben ook kersvers afgestudeerd. Ben 22 en vertrek de 21ste voor 2 maandjes richting Thailand. Heb via deze site al een reisgenoten gevonden. Miss kunnen we daar is afspreken ? of samen de 10de november naar de Fool Moon Party trekken? Stuur me een ‘privé’ berichtje of voeg me toe op facebook en dan kunnen we verder bespreken.