Wie heeft er zin om een tijdje samen rond te reizen in Thailand? Mijn plan is half oktober naar Bangkok te vliegen en dan 3 of 4 weken weg te blijven. Ik zoek een leuke reisgenoot/reisgenote in/rond de 30 om een paar dagen (of langer als we dat leuk vinden) leuke dingen mee te ondernemen. Relaxen, avontuurlijk en actief rondtrekken, duiken, drankje drinken, lekker eten, leuke mensen ontmoeten, cultuur, natuur… dat zijn toch wel de ingrediënten voor een mooie reis.
Ik vlieg zelf 25 september naar Bankbok en zal helaas 18 oktober weer terugvliegen? Ik ben zelf 33 jaar. Weet niet of het voor jouw mogelijk is, om iets eerder weg te gaan?
Ik heb alleen mijn vliegtickets geboekt. Ter plekke zal ik verder mijn reis gaan uitzoeken en uitstippelen. Het enige waar ik aan zit te denken om in Chiang Rai een mooie trekking te gaan maken.
Laat maar weten of jij eventueel ook eerder kan/wil vertrekken
Ik ben 12 en 13 oktober in Bangkok, daarna vlieg ik door naar Bali, maar mocht het zijn dat één van jullie dan in bangkok is dan kunnen we eventueel wat afspreken?
Ik zal voor drie weken naar thailand reizen, ben al eerder geweest maar nooit eerder alleen vind het wel spannend.
Wie weet kunnen wij elkaar daar treffen.
Hi YvdB1975,
Ik ben Bas en ga voor een korte periode naar Thailand. 24 okt -14 nov. Helaas wat aan de korte kant mjh. Het lijkt mij gezellig om wat mensen te ontmoeten die dezelfde passie delen en om wat te gaan ondernemen. Ik heb vooral geen plannen en zie wel waar mijn slippers mij brengen.
lijkt het je wat om elkaar te treffen dat hoor ik dat graag van je…
succes…
Ciao…