Ik ben in oktober 2 weken in Thailand. Wil wat van het land zien combineren met lekker aan het strand relaxen en boekjes lezen.
Wie o wie is er dan ook in Thailand en heeft zin wat dagen samen op te trekken? Ik ben 29, heb humor en ben ondernemend.
Ik ben in oktober 2 weken in Thailand. Wil wat van het land zien combineren met lekker aan het strand relaxen en boekjes lezen.
Wie o wie is er dan ook in Thailand en heeft zin wat dagen samen op te trekken? Ik ben 29, heb humor en ben ondernemend.
hoi,
Ik ben maar heel even in Bangkok. Ik vlieg vanuit Bangkok naar Bali (was goedkoper). Daardoor ben ik wel 12 en 13 oktober in Bangkok. Dus mocht je dan in Bangkok zijn?? Maar waarschijnlijk zal dat niet zo zijn. Maar ach je weet het nooit. Dan zouden we wat kunnen doen?
Groetjes Iris
Hoi Iris,
Ben van plan om idd niet heel lang in Bangkok te blijven aangezien ik maar 2 weken in Thailand ben. Jammer, anders hadden we een plan kunnen maken! Veel plezier in ieder geval.
Groetjes,
Lot
Hoi, ik ben Ton, 23 jaar en ga een maand naar Thailand en Cambodja, kom 4 oktober aan!
Lijkt mij leuk enkele plaatsen te bezoeken met een reismaatje. Ayuthaya en een nationaal park ofzo, mijn vakantie sluit ik af met de eilanden.
Hoi Iris,
Ik ben van plan om drie weken naar thailand te gaan, denk dat het de eerste 3 weken van oktober worden.
Omdat ik voor het eerst alleen reis ben ik nog even aan het wachten om mijn ticket te kopen totdat ik wat mensen heb ‘ontmoet’ via deze site. Wie weet kunnen we wat afspreken.
He mensen,
Ik zit vanaf 7 tot 12 oktober in Bangkok, dan 2 nachten macau, vervolgens 6 dagen in Pnohm penh en daarna nog 5 dagen in KL. Van 25 tot 30 okt weer in Bangkok.
Wie is er op deze dagen in de buurt en heeft zin in een praatje of drankje?
Groet Willem
Ik zit rond de 18e oktober waarschijnlijk in Pnohm Penh… even aanzien wanneer ik exact aankom!
ik zit er van de 19e tot de 25e hotel intercontinental. Hoor wel hoe of wat.