Hoi mensen!!
Ik ga in oktober naar Thailand en ik vroeg me af of er dan misschien meer mensen van dit forum zijn die daar dan vertoeven. En of die het misschien leuk vinden om samen te reizen?
Ik hoor het wel!!
Grtzz Iris
O ja…
ik ben 24 jaar
Hoi mensen!!
Ik ga in oktober naar Thailand en ik vroeg me af of er dan misschien meer mensen van dit forum zijn die daar dan vertoeven. En of die het misschien leuk vinden om samen te reizen?
Ik hoor het wel!!
Grtzz Iris
O ja…
ik ben 24 jaar
Hoi Irish,
Ik ben er vanaf 2 november
Waar wil je allemaal heen en hoe lang ga je ?
Groetjes Anouk
Hoi Anouk,
Ik wil graag vanaf Bangkok eerst naar het noorden, in ieder geval Chiang Mai bezoeken. Daarna weer richting zuiden en een uitstap maken naar Angkor Wat in Cambodja. Verder weet ik alleen dat ik ook graag op de eilanden wil gaan chillen :zon02:.
Alleen… op 2 november ga ik in NL weer aan het werk…
Groetjes Iris
Leuk, dat ga ik ook doen! alleen in het noorden steek ik nog over naar Laos. Vanuit de hoofdstad van Laos ook indien tijd Angkor wat en dan zo veel mogelijk op het strand in het zuiden van thailand.:vak02:
Veel plzier in ieder geval!
Groetjes
Hey Irish,
Ik vertrek 23 september voor een maand naar Thailand ![]()
Ik heb nog niet echt een concreet plan. Eerst een dagje Bangkok en dan richting het Noorden richting Chang Mai en aan het eind de eilanden in het zuiden, misschien al mijn budget het toelaat een nog een duikcursus erbij.
Gelukkig heb ik nog even de tijd om te plannen!
Met welke maatschappij vlieg je?
Hoi Iris,
Leuk dat je Thailand gaat ontdekken, zelf ga ik ook in deze periode naar thailand in de periode van 11 sept tot 2 okt, daarna moet ik weer beginnn met werken.
Vorig jaar ben ik naar Indonesie gegaan en daar 20 dagen rondgereisd. Lijkt het j iets om samen te reizen, dan hoor ik het graag. Heb je ook een goede prijs betaald voor de ticket?
Gr Ferry uit Breda
Hey Iris, ik wil zelf ook graag naar Thailand en omliggende landen.
Maar heb je al enig idee hoeveel weken je er voor uit wil trekken?
mijn eigen plannen waren namelijk 4 weken in sept/okt naar Vietnam, Cambodja en Thailand.
maar dat kan allemaal aangepast worden.
groetjes Waldemar.
P.S. mocht het je interesseren of wil je meer weten je kan me ook vinden op MSN
dodgecharger1986@hotmail.com
hopelijk tot snel.
@ Mustang: zoiets als jij gepland hebt ben ik ook wel van plan idd. Ben me momenteel een beetje aan het inlezen op wat er allemaal te zien en te doen is. Maar ga niet teveel plannen hoor, wil het ook allemaal een beetje op me af laten komen. Ik vlieg vanaf Dusseldorf.
@ Ferry: Hey leuk dat je ook naar Thailand gaat! Ik ga alleen wel pas in oktober er heen… jij bent dan alweer in NL. Ik heb zelf 700 euro betaald voor mijn ticket, maar heb ook wel een heel fijne vlucht. Enig idee wat je allemaal gaat bezichtigen?
@ Waldemar: naar mijn idee is 4 weken een beetje te kort om drie landen aan te doen… tenzij je maar een paar dingen wil gaan zien natuurlijk. Ik zal je ff toevoegen op msn dan kletsen we daar verder.
Hoi,
Ik wou ook in september of oktober naar Thailand backpacken voor +/- 3 weken. Van Bangkok naar Kanchanaburi, Chang Mai en de eilanden. Tot nu toe nog alleen maar het lijkt me leuker om samen te reizen. Als iemand het leuk lijkt om samen te reizen hoor ik het graag; [EMAIL=“paulien_79@hotmail.com”]paulien_79@hotmail.com Ik zit op MSN.
groetjes!
Hey Irish,
Ik ben een beetje vastgelopen met mn planning
Ik merk dat er zo veel leuks is dat ik niet weet waar ik moet beginnen!
Ik heb er wel onwijs veel zin in, vorige week mn backpack gekocht en volgende week mn injecties halen, het komt toch langzamerhand dichterbij.
Ik vlieg trouwens ook via dusseldorf. Ik heb weliswaar geen directe vlucht (moet 4 uur wachten in dubai) maar had hem wel onwijs goedkoop, 409 euro. Verder heb ik voor 19 euro een treinkaartje naar dusseldorf dus dat is goed te doen.
Het lijkt me leuk om verder te kletsen, misschien hebben we nog goede tips voor elkaar!
Gr Janet
Hoi Mustang,
Die vlucht heb ik inderdaad ook gezien, via dubai. Je vliegt dan met Emirates maar ik had echt geen zin om op de terugweg 8 uur te wachten op dubai… heb een rechtstreekse vlucht met airberlin weten te boeken. Vaccinaties heb ik idd ook al gehaald =). Stuur me anders even een prive bericht met je msn, dan kunnen we daar verder babbelen.
Groetjes!
He allemaal,
Ik heb in oktober ook drie weken in het mooie Oosten te besteden. Vorig jaar ben ik al 4 weken naar Bangkok, Chiang Mai en Ko Tao geweest en wil dit jaar wat andere plekken gaan bezoeken. PM me even om wat reisschema’s naast elkaar te leggen! Ik wil in elk geval wel gaan duiken, Padi Advanced Open Water.
Groetjes,
Geert
Hey Irish en Anouk!
Ik ben ook in Thailand vanaf 10 november voor 3 weken. Ik ben 28 en kom uit Den Haag.
Zin om samen te backpacken?
Hebben jullie ook hyves? Dan kan je gelijk wat meer van elkaar te weten komen! Fijne zondag nog!
Groetjes Janey
Hi,
Ik ga vanaf 25 september - 25 oktober 2009 naar Thailand waarvan 10 dagen mediteren in Suan Mokkh. Wie heeft er zin om daarna met mij te reizen (vanaf 11 oktober ongeveer).
Liefst iemand van ongeveer dezelfde leeftijd (ik ben 35 tegen die tijd).
Groetjes Jessica ([EMAIL=“gwkool@hotmail.com”]gwkool@hotmail.com)
Hoi Irish en anderen,
ik ben van 4 oktober t/m 6 november in Thailand, tussendoor wil ik ook Cambodja nog aandoen. In thailand wil ik sowieso de eilanden aandoen, verder Ayuthaya en Bangkok uiteraard.
Met enkelen op stap lijkt mij een mooi plan!
Ow… ik ben 23 jaar ![]()
Zo dat gaat gezellig worden!!
Ik vlieg zondag 20 september naar Bangkok.>>> En een maandje later weer terug…
Heb geen concrete plannen. Denk globaal: vanaf Bangkok naar Chiang Mai, en later zuidelijke eilanden. Ja als ik er dan toch ben wellicht ook de Full Moon Party meepakken!
Heb er zin in!
En toevallig mensen die ook de 20e vliegen, met China Airlines?