Ik ben van plan om ongeveer midden oktober richting Azië te gaan. Ik wil hier zo’n 1/1,5 maand gaan reizen en het liefst Thailand en Maleisië bezoeken. Wie heeft er zin om (deels) samen te gaan reizen? Ik ben 24 jaar en mij lijkt een combi van een actieve/culturele/relax vakantie super leuk!
Ik ga van 9 tot 22 november naar Thailand. Landen in Bangkok, dan richting river kwai, Ayuthaya en dan vervolgens richting Zuiden om vandaaruit het natuurreservaat khao sok te doen. Mocht je rond die periode daar zijn zou het misschien wel fijn zijn om samen wat op te trekken. Je laat maar iets weten!
Ik ben zelf ook 24!
Heej! Ik ben van plan om 13/14 of 20/21 oktober naar Bangkok te vliegen (Durf nog niet te boeken,haha). Wilde daar eerst vrijwilligerswerk gaan doen, maar je schrikt echt van die bedragen. Dus ben nu van plan te gaan reizen, het langst door Thailand iets meer dan een maand en 2 weekjes door Laos en Cambodja, misschien vrijwilligerswerk op Bali, want wil daar sowieso naar toe om te leren golfsurfen. Ik ben niet echt van plan dingen te boeken in Thailand, maar sta open voor alles wat daar op mijn pad komt. Het lijkt mij heel leuk om een gedeelte samen te reizen!
Ja ik vind het ook wel heel spannend! Ze zeggen dat het heel makkelijk is om in je eentje naar Thailand te gaan… maar toch!
Ik heb nu een goedkoop ticket gevonden (578 euro) retour bangkok van 7 oktober tot 14 november. Zit eraan te denken om dit gewoon te boeken. Iemand mee?
Ik ga zo boeken voor een enkeltje bangkok op 21 oktober. 359 euro vanaf Dusseldorf
Waar heb jij die van jou gevonden?
Is een van jullie ook van plan met Air Asia te vliegen…? Hoor er slechte verhalen over, maar weet niet of dit waar is.
xx
Hej Maayke! Leuk!!! Ik kom op 22 oktober om 9 uur 's ochtends aan in Bangkok! Weet jij al waar je gaat overnachten enzo? De keuze is enorm hè, ik dacht aan het Bluefin Guesthouse. Lijkt het je leuk wat af te spreken daar?
Ik zit vanaf 7 tot 12 oktober in Bangkok, dan 2 nachten macau, vervolgens 6 dagen in Pnohm penh en daarna nog 5 dagen in KL. Van 25 tot 30 okt weer in Bangkok.
Wie is er op deze dagen in de buurt en heeft zin in een praatje of drankje?
Tegen Annick: Ik heb al een aantal malen met AirAsia gevlogen en daar is helemaal niets mis mee, gewoon doen (vele malen betar dan EasyJet)
Hey Annick en Willem,
Altijd leuk om wat af te spreken … hoe meer mensen des te gezelliger het is… Ik weet alleen niet hoelang ik in Bangkok blijf.
Maar hier is mijn msn… kunnen we misschien contact houden.
[EMAIL=“maayke_bakker@hotmail.com”]maayke_bakker@hotmail.com
Hi Zara85,
Mijn naam is Bas. 33jr en kom uit Zeist.
Ik ga helaas maar voor 3 weken naar Thailand. In zit er in de periode van 24 okt. t/m 14 nov.
Lijkt het je wat om elkaar ergens tegen te komen, dan hoor ik dat graag van je. Mijn planning staat niet echt vast. Succes verder…