Thailand/ Maleisie Nov/dec. 2011

Hallo allemaal,
Ik wil graag in nov/dec 1,5 maand door thailand en maleisie reizen.
Zijn er meer mensen die rond deze tijd gaan of een begin reis samen willen maken?! Ik ben zelf nooit buiten europa geweest maar wil al graag een lange tijd reizen. Mooi begin om naar Azie te gaan!
Ik ben Lesley, 24 jaar (vrouw) uit Arnhem :slight_smile:
Let me know…:wereld:

Hallo,

Ik vertrek 5 november naar Thailand. Ook voor mij is het de 1e keer dat ik een reis maak buiten Europa. Ik blijf 4 maanden in ZO Azië.
Vanaf 5 november tot ongeveer 28 november ben ik ook nog op zoek naar reisgenoot.

Lijkt het je iets dan stuur me even een persoonlijk berichtje.

Groetjes,
Sofie

Ik zit er ook aan te denken om naar Thailand, Maleisie en Singapore te gaan rond die tijd. Ben er nog niet helemaal uit, maar ik heb ook nog nooit gereisd alleen en zou graag met iemand samen zijn, vooral in het begin.
Ben zelf een vrouw van 20 jaar en wonende in Amsterdam.

Hey :slight_smile:
Leuk dat je ook gaat.
heb je al geboekt? en waar wil je beginnen?
Gr lesley

Hallo,

Overmorgen ga ik mijn ticket boeken. Ik vertrek in Bangkok.

Groetjes,
Sofie

Ik zelf heb nog niets geboekt, geen idee waar ik wil beginnen en nog niet eens zeker of ik ga haha :stuck_out_tongue:

Hallo,

De eerste week van november ga ik naar Bangkok (Thailand) voor onbepaalde tijd.
Mijn doel is uiteindelijk Laos, Vietnam en Cambodja.
Heeft iemand interesse om met mij mee te reizen?

Groetjes,

Nick

hoi allemaal,

Ik ga 9 december naar Thailand en blijf daar tot 20 januari. Ik wil vanaf 31 december richting Noord (en nieuwjaar in Bangkok vieren). iemand zin om dan aan te sluiten??
Ik ben 28 jaar, actief ingesteld (geen strand en hang type, maar wil echt veel doen en zien) en verder lekker makkelijk. Wil ook nog vrijwilligerswerk doen (werken met Thaise kinderen), dus als iemand het leuk vind dat ook te doen, hoor ik het graag…

Groetjes,
Carla

Hoi Allemaal
Ik wil deze week boeken en natuurlijk beginnen in Bangkok.
Wil graag naar het noorden maar ook het zuiden zien/rondtrekken.

Hebben jullie al wat vaste routes? plannen?

Wie gaat er nog alleen?

Groetjes les

Hoi '‘Les’

Klinkt als een leuke reis. Ikzelf was eerst van plan ook nog naar Zuid te gaan, maar dat bewaar ik voor een volgende keer. De tijd di ik nu heb is gewoonweg helaas tekort. Wel reis ik eerst met Travel Active en vanaf 31 december dus alleen. Ik wil dan nieuwjaar nog wel in Bangkok blijven, maar daarna richting Noord (en daar trekkingen maken enz).

Zit je ook rond die tijd in Bangkok en wil je dan ook richting Noord? Dan hoor ik het graag, misschien leuk om stukken samen te doen, of evt op het vliegveld af te spreken (ik vertrek 9 december)

Ik hoor het wel,
Groetjes,
Carla

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik in Thailand (Pattaya) en ben ik van plan verder te reizen naar Chumphon. Omdat ik voor 3 november een visa run moet doen wil ik rond 1 of 2 november de trein nemen naar Maleisie. In Maleisie aangekomen wil ik graag via Kuala Lumpur en Melaka naar Singapore (ongeveer 2 weken). In Singapore wil ik een vliegticket boeken naar Phuket, Thailand, om weer verder te reizen naar Chiang Mai. Is er iemand die het leuk vind om samen met mij door Maleisie te trekken? Ik ben 26 jaar en kom uit Arnhem/Doetinchem. Meer informatie kan je ook vinden op mijn weblog; moniqueverbeekopreis.waarbenjij.nu

Ik hoor het graag!

Groetjes Monique

Hey Lesley!

Ik wil ook graag in nov.die kant op,en wou eerst richting bangkok vliegen alleen wordt dat nu wat moeilijk met al dat water?? Wat ben jij van plan?vlieg misschien nu eerst wel nr maileisie om vanaf daar naar thailand,laos,cambodja enz. te reizen.
Mijn naam is klaske en kom uit friesland.

Groetjes!!

Hallo!

Ik heb mijn plannen helemaal omgegooid ivm de overstomingen.
Ik ga liever als alles rustig is en weer normaal, want wil wel helemaal thailand rond kunnen eigenlijk.
Dus next year Thailand/maleisie. :slight_smile:

Groetjes Lesley :wereld:

Hoi Allemaal,

Ikzelf heb nog steeds een geboekte vlucht en deel van mijn reis vaststaan, maar begin ernstig te twijfelen. Dit moet natuurlijk een leuke ervaring worden, waarin ik veel meemaak en veel kan zien. Hoewel hulp bieden altijd goed is, heb ik toch niet heel veel behoefte om rond kerst en oud en nieuw voor twee maanden met mijn poten in de blubber eten uit te gaan staan delen.

Heeft iemand enig idee hoe erg het echt is (zijn er gebieden te bereizen of totaal niet? (op het nieuws hoor je altijd de slechtse verhalen, vandaar).

Maar goed, zijn er mensen die wel echt definitief gaan?

Ik hoor het wel,
Groetjes,
carla

Hey carla!!!

Ik ga nog absoluut die kant op,weer is idd niet echt ideaal maar dat mag de pret niet drukken!! Volgens mij is ,t zuiden gewoon ‘droog’ en veel gebieden in ,t noorden ook. Zou eerst nr bangkok vliegen maar misschien is kuala lumpur ook een optie? Vanaf daar kan je ook heel makkelijk thailand binnen.
We horen! Groetjes!!

Hallo allemaal,

Mijn reis staat ook nog vast en ik ga zeker vertrekken op 5/11.
Ik ga naar het zuiden trekken. Helaas ligt het treinstation om naar het zuiden te gaan om 20km van de luchthaven dus met de trein zal dit al moeilijker zijn. Je zou dan al een binnenlandse vlucht moeten nemen.

In het zuiden zal het dan ook extra druk zijn aangezien er zeer veel mensen naar daar zullen trekken.

Het zal zoeken zijn en het is inderdaad niet het meest aantrekkelijk om rond te reizen, maar het hoeft de pret niet te drukken.

Hallo allemaal,
Ik ga 10 dec naar Bangkok en vervolgens Laos, Cambodia, Vietnam, Malaysie, Singapore en Indonesia (in 3 maanden! :))

Heb al veel reiservaring, echter mijn 1e keer voor zo lang en met backpack, lijkt me dus gezellig om leuke reisgenoten te hebben voor deels van de reis.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes!

Hoi Hoi

Ik zag geen naam, maar reageer toch maar even. Mijn vliegtuig vertrekt nl 9 december en ik kom 10 december aan in Bangkok. Ik wordt daar wel opgehaald, aangezien ik de eerste weken met Travel Active ga (het is mijn eerste keer, vandaar), maar de weekenden ben ik vrij (dus ook dat eerste weekend). Misschien leuk wat af te spreken.

En…klinkt goed, al die landen achter elkaar, geweldig. Ik houd het dit keer bij Thailand en ga volgend jaar eens op zoek naar diverse banen in Azie. Mijn wens is gewoon op diverse internationale scholen door de wereld te gaan werken (ik ben al begonnen in Nederland, dus de start is er…)
Maar goed, voor nu dus even Thailand. Als je denkt ergens een gaatje te hebben om wat af te spreken, lijkt me super!!!

Hi Carla (ook anderen),
Ik heb op dit moment alleen een ticket naar Bangkok, de rest moet ik nog uitzoeken, incl. mijn verblijf. Afhankelijk van hoe met de water gaat, of blijf ik eerst in Thailand of doorvliegen naar Vietnam.

In ieder geval de eerste dagen in Bangkok, dus ja die weekend wel. Mijn vlucht komt om 16:40 aan.

Heb jij al een verblijf, neem ik aan? Ik zal iets in het Centrum zoeken.

Groetjes,

Raja

Hallo,

Ik vertrek deze zaterdag naar Thailand voor eerst 3 weken om dan dan 3 maanden nog door te reizen door Cambodja, Vietnam en Cambodja.
Reageer dan nog even om te kijken waar jullie zijn en dan kunnen we misschien ergens afspreken! :slight_smile:

Groetjes,

Fidelke