Reisgenoot gezocht; Thailand, Maleisie jan/feb

Hallo,

Sinds april ben ik op wereldreis. Samen met een vriendin ben ik eerst 5 maanden in Zuid Amerika geweest. Momenteel doe ik vrijwilligerswerk in India. Inmiddels is mijn reisgenoot helaas weer terug in NL.

Begin januari ben ik van plan om naar Thailand, Maleisie en wellicht andere landen te gaan. Concrete plannen heb ik nog niet. Het lijkt mij leuk om samen met iemand anders te reizen. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Maria (27 jaar)

He Maria.

Wat een ongelooflijk vet avontuur! Heb je al een datum in gedachten voor thailand?

Ik vlieg 22 januari naar Bangkok…
Zou het ook fijn vinden om niet alleen op dat immense vliegveld te staan! :slight_smile:

Gr Martijn (26)

Hoi Martijn,

Ik heb nog geen ticket, maar vermoedelijk de tweede week van januari al… Wat zijn verder jou plannen?

Gr Maria

Ik vlieg op Bangkok, blijf daar een paar dagen hangen denk ik en reis dan af richting N-Thailand (chiang mai). Daar de grens over naar Laos. Ga de Gibbon Trail doen.
Dan naar beneden naar wat ik denk luang prabang en vang vieng. Dan op t vliegtuig stappen in vietiane en vliegen naar zuid thailand voor de eilanden, duiken en feesten.

Wat is jouw planning dan?

gr Martijn

Hoi Martijn,

Klinkt goed! Ik heb eigenlijk nog geen planning. Rond 8 januari vlieg ik naar Thailand en van daaruit zie ik wel verder, waarschijnlijk na Thailand naar Maleisie.

Jij veel plezier!

Gr Maria

Hoi Maria en Martijn,
ik vlieg waarschijnlijk 1 februari naar Thailand ben van plan daar een maand te blijven. Mijn plan is om eerst richting het noorden te gaan en daarna de zuidelijke eilanden op te zoeken.
Is er een kans dat jullie daar dan ook zijn?

Groetjes Pauline (26 jaar)

Hé allen,

Ook ik ben voornemend om begin feb. af te reizen naar Bangkok.
Gedurende de vier maanden hierna wil ik de landen; Cambodja, Vietnam, Maleisie, Laos gaan bezoeken.
Het lijkt me leuk om deze reis samen met iemand te maken.

Ik ben overigens een 26e jarige jongen!

Greetz

Hoi!

Ik vlieg aankomende zondag naar Bangkok! Ook ik ven van plan om naar Laos, Combodja en Vietnam te gaan, wellicht dezelfde tijd als jij. Laat anders ff weten wanneer jij een ticket hebt geboekt en rond welke data jij van plan bent naar Laos etc te gaan. Misschien kunnen wij elkaar onderweg ontmoeten!

Gr Maria