Reisgenoot gezocht Thailand

Hoihoi!

Ik ben Marissa, 24 en recentelijk afgestudeerd. In november en december zit ik in between jobs en daarom lijkt het me een fantastisch avontuur om voor een periode naar het buitenland te gaan. Mijn favoriete uur, is immers avontuur. :wink:

Het is mijn bedoeling om voor de tweede week van november een vliegticket te boeken naar Thailand. Daar zou ik dan drie weken willen rondtrekken (ik heb nog niet bedacht hoe of wat en sta open voor imput) om vervolgens begin december naar Vietnam te gaan waar ik vanaf dan word vergezeld door een vriendin.

Ik zou het erg tof vinden om gedurende mijn drie weken in Thailand met iemand (van ongeveer dezelfde leeftijd) Thailand te ontdekken. Je bent natuurlijk ook welkom om mee te gaan naar Vietnam mocht je dat leuk vinden!

Groetjes,

Marissa

Hoi Marissa,

Ik ben vanaf 12 November in Thailand (kom aan in Chiang Mai) en zou het leuk vinden om eventueel een stukje samen te reizen! Ik moet op 26 November terug in Bangkok zijn, want twee vrienden van mij hebben daar een stopover van een dag en ik beloofd ze daar te zien.
Ik zat zelf te denken om in die 2 weken een paar dagen Chiang Mai -> Pai -> terug naar Chiang Mai dan met het vliegtuig naar het zuiden naar Koh Tao en dan terug naar Bangkok.

Als je ook zoiets in gedachten hebt laat het me dan weten!

Groetjes Sabine

Hallo Marissa en Sabine,

Lees net jullie berichten op forum. heb ongeveer dezelfde plannen. Ik zit al een paar dagen in chiang mai en blijf nog een weekje…
Mochten jullie ook definitief hier naartoe komen en contact willen stuur mij dan een berichtje. Chiang mai is leuk!

Grts Joya

Iemand in thailand in december? Of die wilt gaan in december?:slight_smile: