**Ik ben van plan begint november tot maart 2009 in thailand te zijn. Daar zou heel fijn zijn om met iemand te reizen. Ik ben de eerste twee weken misschien in Chang Am op het strand, daarna 2 weken in Bankook. ik zoek iemend die graag in december richting chang Mai wil op een rustige tempo, en daarna verder. ** Groetjes, adriana:zon:
ik wil rond 9 nov naar thailand, voor 30 dagen ivm visum en dan naar laos en cambodja of vietnam!!
Ik moet wel de 1/2 week van februari terug naar nederland ivm mijn studie die weer begint! Ik ben 21, studeer geneeskunde en ga naar thailand om lekker de winter te ontwijken. Ik ga ook lekker op het strand liggen, door de stad achter op een brommer, feesten op eilanden, genieten van het lekkere eten maar ik zou ook wel graag wat weeshuizen daar bezoeken of een ziekenhuis om gewoon is rond te kijken hoe het daar is!
Mijn zus is ook in thailand geweest en ze vind wel dat het leuker is om met zijn 2e te gaan omdat je daar dan van die hutjes aan het strand etc kan huren voor 2 personen!! En met zijn 2e is natuurlijk veel leuker dan alleen!!
Ik vetrek van 3 dec tot 24 dec naar Thailand. Wil naar het Noorden maar verder nog beetje aan het orienteren. Hoef niet alles samen te doen…reis ten slotte alleen…maar als het zo loopt en klikt lijkt me wel leuk om wellicht ergens af te spreken of stukje samen te reizen…