Hey hallo, ik ga van 29 oktober tot 27 november naar Thailand. Ik ben al meerdere keren in ZO Azie geweest. Ik ga nu een vriendin opzoeken bij de Burmese grens maar verder heb ik nog geen plannen. Ik zou het leuk vinden om mensen “on the way” te ontmoeten. Samen reizen is tenslotte wel zo gezellig! Ik wil naar zowel het noorden als het zuiden, buurlanden vind ik ook leuk:) Ben trouwens een vrouw van 30, dan 31…
Ik ben van plan naar thailand te gaan begint november, voor 5 maanden. Misschien eerst Bankook of strand vakantie. Ik zoek iemand om daar samen te logeren. Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot voor deze periode of korter.
hoor ik van jou,
Groetjes
Adriana
Ik ga begin november naar thailand om daar 3 maanden te reizen en ben ook nog op zoek naar een reisgenoot!! Ik ga wel low budget!! Kus lijkt me heerlijk om langs te reizen! Wil ook wel even naar laos en cambodja!!
Laat maar weten!!
BTW, ik ben Merel, studeer geneeskunde, ben 21 jaar en woon in nijmegen!!
Hej merel,
ik ben ook 21 jaar en opzoek naar een reisgenoot.
Ik zit nu in thailand, in krabi om precies te zijn.
Ik heb een visum tot 18 nov. Daarna ga ik richting vietnam en laos. en daarna nog even thailand in om derest te zien wat ik eerder nog niet gezien heb.
Uit ervaring heb ik gemerkt dat je snel mensen ontmoet tijdens het reizen. Echter hier in het zuiden is het wat moeilijker. de prachtige witte stranden met koraal blauw water en palmbomen brengen meer stelletjes (op huwelijksreis) met zich mee dan backpackers. Denk dat dat in bangkok wel een ander verhaal is. Ik reis zelf ook low budget.
Ben geen moeilijk persoon. Ben voor bijna alles wel in. sport, activiteit, cultuur, zon, cocktail op het strand, hiking … you name it! haha
naja ik zou het iedergeval leuk vinden om een stukje samen te reizen… het is itnussen alweer drie weken of misschien wel een maand geleden dat ik met een nederlandse heb gereisd. Daarintegen is mijn engels in de laatste weken wel stukken beter geworden ( pluspunt) Laat maar weten of je interesse hebt en hoe je wilt gaan reizen en waar. Langzaam ga ik richting het noorden ( bangkok) maar eerst nog even naar de eilanden oostkant. Misschien nog even een leuk feestje meepakken op hat rin.
Mijn email is [EMAIL=“larisa0160@hotmail.com”]larisa0160@hotmail.com
Alvast een goede vlucht!
Groetjes larisa ( zeeland)
Hoi,
ik ga over een week naar thailand. vanuit bangkok ga ik naar het noorden en dan naar laos waar ik ook het noorden wil gaan doen. Ik ga 4 weken rondtrekken. en heb er erg veel zin in.
en vind het ook leuk om daar samen te reizen als het klikt.
groetjes Gaby
hey,
Ik, vertrek zo meteen 29 oktober naar thailand, Laos en cambodja op mijn eentje voor twee maanden, ik land morgen in Bangkok en heb nog niets gepland hoe ik men reis ga invullen…
Zou wel leuk zijn samen met iemand een stukje te doen…
Ik Ben Tim, 26 jaar en kom uit België. Ben in het verleden al naar China, Australië en Zuid-Amerika geweest. email: [EMAIL=“timgovaerts@hotmail.com”]timgovaerts@hotmail.com
hey Yvette,
Ik vertrek zo meteen ook (29 oktober naar thailand, Laos en Cambodja) voor twee maanden… Land in Bangkok maar heb verder nog niets gepland… Ik ben (Belg) Tim 26 jaar [EMAIL=“timgovaerts@hotmail.com”]timgovaerts@hotmail.com
Zou leuk zijn iemand te onmoeten en mss stukje samen reizen.
Hallo allemaal,
Ik vertrek over 2 wk, voor 3wk vakantie in Thailand van 22 nov t/m 12 dec. Plannen zijn om een paar dagen Bangkok te doen, daarna door naar de eilanden bijv. Ko Tao om te gaan duiken. Laatste week nog geen directe plannen. Iemand eind nov in Bangkok of begin dec op Ko Tao?