Ik ben Esther (22) en op zoek naar een gezellige spontane reisgenoot die net als ik begin november naar Thailand wil vliegen om te starten aan een backpackavontuur! In totaal wil ik ongeveer 3 maanden gaan backpacken. Naast Thailand wil ik graag nog naar Cambodja, Laos en Vietman, maar hoe en wat precies wil ik beslissen als ik in daar ben.
Het lijkt me leuk om mijn reis samen met iemand te starten, om de eerste nieuwe ervaringen samen te kunnen delen en wie weet als het klikt een langer deel van onze reis samen door te brengen!
Ben je nog op zoek naar een reismaatje en ongeveer dezelfde plannen? Let me know!
Ik heb ongeveer dezelfde plannen alleen ben ik pas eind nov in azie en wil begin feb in NL zijn. Ik heb dus maar iets meer dan twee maanden en ik doe liever twee of drie landen aan zodat het allemaal niet overhaast is en een checklist word. Hoog op die lijst staan Vietnam en Laos misschien zelfs Indonesie… Allemaal beetje vaag nog dus en heb nog geen tickets geboekt. Allicht dat we een stukje samen kunnen doen?
Ook ik (23 jaar) wil graag in November Thailand bezoeken, helaas heb ik maar 3 weken te besteden ivm werk Wie weet kunnen we een deel van de reis samen beginnen? Ik zou graag richting het Noorden willen reizen en de laatste week enkele eilanden :-). Heb jij al concrete plannen?
Ik ben Anne en 20 jaar.
Ook ik wil graag midden november ik dacht rond de 10e of later richting thailand.
Ik dacht zelf aan 4 weken thailand en misschien nog even 2 weken vietnam of de eilanden mee te nemen.
Misschien kunnen we samen beginnen en als het klikt thailand samen reizen.
Ik heb precieze plannen maar wou wel graag eerst naar het noorden en het daarna iets rustiger aan te doen en ook lekker wat feestjes mee te pakken.
Laat maar weten als je interesse hebt.
Hee Esther, Eline en Anne. Ik (Rico, 25) vlieg op 10 november naar Bangkok om daar een week of 4 rond te trekken, waarna ik doorreis naar Australië. Als jullie nog op zoek zijn naar een reisgenoot hoor ik het graag!
beste allen, ik ben van plan om in 2016 voor 6-12mnd naar thailand te reizen en wellicht te verhuizen. allereerst begin ik met een grote rondreis. ik ben op zoek naar reisgenoten en geïnteresseerden waarmee ik leuke avonturen kan beleven daar. zal in bezit zijn van eigen auto of motor. zal minimaal 1 mnd verblijven in steden als Krung Thep, Udonthani, Chang Mai, Pattaya, phuket etc. ga 2mnd duiken koh tao, de jungle in, kookcursussen volgen in de beste kookscholen van Thailand oa Chang Mai en Bangkok, …geen doorsnee touristische reisplannen. maar het echte avontuur aangaan! interesse iemand? vertrek juni-juli 2016 hoogstwaarschijnlijk.
Ik vertrek 6 November naar Kuala Lumpur om vanuit daar naar Thailand te vliegen om 8 weken vrijwilligerswerk te gaan doen.
Daarna (dus vanaf begin januari) t/m eind januari wil ik graag naar Cambodja reizen OF naar Vietnam.
Mocht je het leuk vinden om een deel samen te reizen laat maar weten
Het wordt hoe dan ook een heel gaaf avontuur voor je Azie is super! MOcht je nog tips nodig hebben voor Thailand laat me maar weten.
Ik wil mijn reis ook gaan starten in thailand (eind oktober/begin november).
Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje.
Landen waarin ik geïnteresseerd ben zijn Myanmar, Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja.
Ik wil begin februari weer terug naar Nederland gaan.
Mocht je samen willen reizen, dan laat maar wat van je horen
Hoi Esther!
Ik ben Nynke, 23 jaar en ik ben een reis door Zuid-Oost Azie aan het plannen voor 3 weken van 30 oktober - 19 november. Ik heb nog niks geboekt, maar ik zat de denken aan Thailand en/of Maleisië… Thailand staat het hoogste op mijn lijstje! Ik wil graag Bangkok zien, Chiang Mai en daarna naar de eilanden in het Zuiden afreizen. Past dat met jou reisplanning?
Ik houd erg van cultuur en avontuur, maar ben ook niet vies van een feestje hier en daar. Als we de volgende ochtend maar wel weer verder op avontuur gaan Mensenschuw ben ik totaal niet, maar ik vind het toch wel heel gezellig om samen te reizen en fijner qua veiligheid. Ik heb een backpackersbudget, dus ben van plan om in hostels te slapen.
Ik hoor graag wat je plannen zijn en misschien kunnen we skypen om te zien of er een klik is?
Hoi Natasja,
Ik weet niet of jij en Esther al iets hebben afgesproken, maar zie mijn onderstaande berichtje als je nog op zoek bent naar een reismaatje in Thailand! Ik ga vanaf 30 oktober tot 19 november Ik heb nog niks geboekt en de andere landen die je noemt vind ik ook interessant trouwens. Laat je wat van je horen als je interesse hebt? groetjes!
Hoi Eline,
Ik weet niet of jij en Esther al iets hebben afgesproken, maar zie mijn bovenstaande reactie als je nog op zoek bent naar een reismaatje in Thailand! Ik ga vanaf 30 oktober tot 19 november en heb dezelfde plannen: richting Bangkok, het noorden (Chiang Mai en evt. andere plaatsen) en dan de eilanden in het zuiden bezoeken
Laat je wat van je horen als je interesse hebt? groetjes!
Wanneer vertrek je? Ik vlieg zelf op 5 november naar Bangkok en wil dan de volgende dag door naar Siem Reap (Cambodja). Mijn plan is om daar in ieder geval Angkor Wat en de Killing Fields te bezoeken. Verder heb ik nog geen vaststaand plan en kan alles dus ook nog wijzigen. Misschien kunnen we dus wel samen gaan als het je leuk lijkt? Rond 14 november ga ik weer terug naar Bangkok aangezien twee vrienden daar dan aankomen.
Ik hoor het wel
Groeten Gijs (31)
Ik weet niet of je al een reismaatje gevonden hebt maar ik ga 5 november naar Bangkok. Wanneer vertrek jij? Mijn plan is om naar Siem Reap (Cambodja) te gaan. en daar Angkor Wat en de Killing Fields te bezoeken. Verder heb ik nog geen vaststaand plan en kan alles dus ook nog wijzigen. Misschien kunnen we dus wel samen gaan als het je leuk lijkt? Rond 14 november ga ik weer terug naar Bangkok aangezien twee vrienden daar dan aankomen.
Ik hoor het wel