Hej !!!
Wie heeft er zin om mee te gaan, rondreizen in Thailand, in de maand november. Ik heb al twee mensen op deze site gevonden !!! Nu we willen graag met nog meer mensen reizen, dus als het je iets lijkt !!!
Groetjes Catherine:vak02:
Hej !!!
Wie heeft er zin om mee te gaan, rondreizen in Thailand, in de maand november. Ik heb al twee mensen op deze site gevonden !!! Nu we willen graag met nog meer mensen reizen, dus als het je iets lijkt !!!
Groetjes Catherine:vak02:
Hey wil ook in november richting Thailand. Dus als jullie nog iemand zoeken?
Hoi,
Misschien wil ik wel mee… kun je iets meer vertellen over wie jullie zijn (man/vrouw en leeftijd) en van wanneer tot wanneer jullie gaan reizen? En waar jullie naar toe (willen) gaan in Thailand? En hóe… backpacken, hotel/resort of wat dan ook?!
Alvast bedankt!
Joyce
Ohh superleuk!
Ik ben ook van plan om te gaan backpacken in Thailand maar het lijkt me heel fijn om die ervaringen te delen met meer mensen, alleen is ook zo alleen… Wat was het plan, backpacken? liften? met de trein? misschien dat iedereen een beetje meer over zichzelf kan vertellen?
Liefs, Malon
Hoihoi!
Het plan van mij was om te backpacken. Ticket boeken en zien waar we dan naartoe gaan. In ieder geval het noorden, bangkok en zuiden natuurlijk om de stranden te bewonderen etc. Ongeveer drie weken zoiets en low budget. Ben een meid van 24. Dus als je zin hebt mail maar, kunnen we kijken wat we kunnen doen en eventueel eerst ff iets leren kennen!Leuk!
Groetjes!
Hee hee!
Nou lijkt me een heel leuk idee! Misschien eerst even wat meer in contact komen? Mijn emailadres is [EMAIL=“malonbakker@hotmail.com”]malonbakker@hotmail.com voor als je besluit nog een mailtje terug te sturen, is vast handiger! Kunnen we elkaar beetje beter leren kennen!
Liefs
Hallo!
Ik studeer op het moment in Singapore, en heb van 17 tot 24 november een weekje vrij om te reizen! Ik wil graag naar Thailand, waar ik iig Bangkok en Ayuthaya wil zien! Als dit een beetje in jullie reisplannen past hoor ik het graag! ![]()
Groetjes
Helllooo!
Ik (meid van 27 jaar) vertrek begin november voor 4 weken naar thailand, samen met een collega. Tenminste,dat laatste hoop ik, want ze heeft een ongeluk gehad en hierdoor een whiplash.
Mijn plannen zijn om te gaan backpacken, van Bangkok naar het noorden, via de westkust naar het Zuiden en zo weer terug naar Bangkok.
Om eerlijk te zijn hoop ik gewoon dat ik met mijn collegaatje deze reis kan maken. Maar mocht zij niet tijdig herstellen, zou ik graag met anderen (een periode) samen reizen. :vak02:
Ik ben benieuwd welke periode jullie precies gaan reizen in November.
Grtjs Karin