Ik vertrek 1 november richting Thailand om daar 3 maanden te gaan backpacken. Ik ben niet op zoek naar een vaste reisgenoot. Lijkt het jou ook leuk om elkaar ergens te treffen? Laat dan een berichtje achter op mijn profiel!
Groetjes Lisa
Ik vertrek 1 november richting Thailand om daar 3 maanden te gaan backpacken. Ik ben niet op zoek naar een vaste reisgenoot. Lijkt het jou ook leuk om elkaar ergens te treffen? Laat dan een berichtje achter op mijn profiel!
Groetjes Lisa
Hoi Lisa
Ik ben van plan als ik in september afstudeer een ‘wereldreis’ te maken.
Ik zou willen vertrekken in november richting sri lanka voor 2 weken en dan 2 weken thailand. Erna nieuw zeeland, australie, brazil, ecuador, cuba, florida en new york. Ik heb in new york, florida en nieuw zeeland familie wonen, sri lanka wonen vrienden van ons. Thailand wil ik heel graag doen maar ik wou graag iemand hebben want ik wil het liever niet alleen doen…
Mss is dit wel een optie … en spreken we daar af als ik aankom?
Lijkt jou dit wat? Laat het me dan maar weten! Zou leuk zijn als ik het kon doen en toch een reisgenoot had!
Natuurlijk moet ik eerst afstuderen! Maar daar ben ik nu volop mee bezig!
Mss moet je je gegevens doorgeven dan kunnen we zo met elkaar in contact blijven!
Gr.
Janah
Hoi Lisa en Janah,
Ik vertrek halverwege november ook naar Thailand voor een maand. Heb verder nog geen plan. Maar misschien leuk om een stukje samen te reizen of wat leuks te ondernemen daar?
Groetjes Cynthia
Hoi Cynthia
Wow ! Zou idd super zijn! Ik had ook al aan lisa verteld dat ik niet echt een plan heb …
Ik wil rond de 20ste vertekken en dan eerst 2 weken Sri lanka doen (vrienden van ons wonen daar) en dan door naar thailand… Alles kan ik toch niet in 2 weken of 10 dagen doen dus ik dacht aan het zuiden: pukhet - bangkok …
Dus laat maar horen !
Ik wil ook een keer gaan backpacken maar weet niet hoe en wanneer. Heb alleen paar vragen met wie gaan jullie dan backpacken? En hoe plannen jullie je reis dan in?
Ik ben vanaf 25 november in Thailand. Wil eerst even een weekje het noorden bezichtigen en daarna naar het zuiden om te chillen/relaxen en door te reizen.
Heb nog niet echt een plan uitgestippeld. Mij lijkt het leuk om daar een keer te meeten. Ik blijf tot 20 december.
Groetjes, Linda
Zo ik ben ook weer boven water, maar met een diploma! Leuk die reacties, begint ook telkens dichterbij te komen. Het moeilijke is dat ik nu niet kan zeggen waar ik half november ben. Dus als ik iets plan, zou dat in thailand moeten zijn, maar het lijkt me wel heel leuk om dit te doen!
Hebben jullie al een route uitgestippeld?
Groetjes Lisa
Gefeliciteerd met je diploma ![]()
Ik heb zelf ook nog geen duidelijke planning, plus dat ik me vooraf nog niet teveel wil vastleggen… ik laat het op me af komen.
Zal in Thailand wel laten weten waar ik ergens zit, komt helemaal goed ![]()
Super dat diploma ! Nu ik nog ![]()
Ok … als ik definitief iets weet laat ik het julie weten. Mijn resultaten zijn bekend tegen 10 september dus dan kan ik beginnen boeken. Anders valt het voor even in het water…
Gaan jullie internet hebben in Thailand om daar bereikbaar te zijn?
Mss moeten we email / gsm uitwisselen?
Ik heb hetzelfde Linda en in thailand zal ik regelmatig mijn mail/FB checken Janahke. Misschien een idee om via FB een groep te creeren? om iig de voorpret te delen ![]()
Groetjes Lisa
Goed idee! Lindaf86 is mijn Facebook ID.
Vooral wat je zegt Lisa: de voorpret delen! Ik heb het gevoel alsof ik de enige ben die aan het stuiteren is vanwege Thailand en de voorbereidingen daarop ![]()
Spreken we via Facebook verder… Misschien een evenement aanmaken met Thailand november / december ?
Groetjes Linda
Heej meiden ,
Wat super te lezen dat jullie ook zulke “wilde” plannen hebben. Fijn als je dat diploma eindelijk hebt hè, ik ga er ook vandoor in september waarschijnlijk, maar heb mijn reis nog niet uitgestippeld, Thailand staat nog wel op mijn lijstje. Ik wil me ook niet vastleggen aan data, maar eigenlijk wel meegenieten van onze correspondenties. Heb nog geen facebook, zit eigenlijk het liefst zo min mogelijk achter de computer, maar dit is toch wel heel erg leuk zo!!
Probeer jullie te volgen, oké ;)!!
Super gaaf idee hè, krijg er al weer heel veel zin in!
groetjes, Mirjam
Hi,
Ik ga ook in november voor een maand naar Bangkok.
Als er iemand zin heeft om met mij een keertje te gaan stappen, lijkt me dat erg gezelling!
Greetzz,
Dennis
Heee
ik ga rond december naar Thailand lijkt me leuk om te contacten tegen die tijd?
Wat zijn jou ideeen? wat is je facebook?!
meld je anders aan op Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook
Is er al iemand die al een route heeft? Of kijken jullie allemaal ter plekke welke richting jullie op gaan?
Ik heb al wel een ruwe versie… Zodra de tussenvluchten geboekt zijn dan heb ik al een paar zekerheden ingebouwd… Gaat iemand van jullie naar de blackmoon party op Koh Phangan? (halfmoon & fullmoon past niet in mn planning… :))
Over 2 maanden zit ik al in thailand. Begint bij mij behoorlijk te kriebellen! De meeste van jullie komen eind november richting thailand toch? Ook allemaal al aan het nadenken wat er in de backpack gaat? Wat je persee wil zien/doen in thailand? Tips zijn altijd welkom ![]()
Hey,
Wie heeft er zin een paar voorbereidingen door te spreken? Ik ga eind september al, dus al lekker bezig met formaliteiten en spullen verzamelen.
Vrijwilligerswerk word het voor mij hoofdzakelijk.
Mijn mail is mir_peet@hotmail.com.
Groetjes Mirjam
Ik vertrek 29 November naar Bangkok. (vind het vooral fijn om de eerste dagen niet “alleen” te zijn)
Haaaai girls !!
Sorry… Ik zat even nog op mijn examen - planeet…
13 september weet ik pas mijn punten dus dan kan ik definitief alles vastleggen en afspreken!
Het plan is dat ik rond 18 november in bangkok aankom …
En dan zo rustig naar het zuiden ga…
Ik heb niet zo echt plannen nog niet enkel de full moon party mss ![]()
Wie is er tegen die periode nog in bangkok??
Mss toevoegen op fb ! Dat werkt iets makkelijker als dit ![]()
Of een thailand groepje oprichten?
X