In november naar Thailand en vanaf daar verder voor min 6 maanden

Zo ik probeer het ook maar eens! Ik ben Lisa 22 jaar. Goed gespaard en wordt nu tijd voor de eerste keer op reis te gaan. Gewoon omdat het kan zullen we maar zeggen. Ik ben van plan rond begin november naar Thailand te vertrekken en vanaf hier te gaan reizen en kijken wat dat allemaal met zich mee brengt. Ik sta eigenlijk nog compleet open en geen concrete plannen. Van plan low budget te reizen zodat ik zolang mogelijk kan genieten van alle avonturen. Nu lijkt het me leuk om in het begin met iemand op te trekken zodat je niet helemaal alleen bent. Wie is er rond die tijd ook van plan te gaan en is net zo flexibel als ik?! :chin:

Contact me dan! Leeftijd tussen de 20 en 30 jaar s.v.p.

in maart in Cambodja?!:stuck_out_tongue:

Hoi! Wat leuk dat je zo lang op reis kunt gaan! Heerlijk! Ik ben Dennis 26 jaar. Ik verblijf op dit moment in India (voor mijn werk) en heb vanaf 5 december drie weken vakantie en wil dan meer van Azie zien (Thailand, Cambodja, Vietnam of Borneo etc.). Daarna ga ik weer terug naar India tot eind januari. Weet je al wanneer je ongeveer wilt vertrekken en heb je al een globaal reisplan gemaakt voor de eerste maand(en)?

Meld je aan voor deze facebookpagina Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook allemaal reizgers die er rond dezelfde tijd als jou zijn. K ben er zelf 11 dec.

Succes gr anne