Mijn naam is Scarlett, ik ben 22 jaar oud.
Omdat het mijn eerste rondreis wordt vind ik het een beetje eng om dit avontuur in mijn eentje te starten.
Ik ben op zoek naar eens Reisgenoot rond de zelfde leeftijd.
Die de zelfde reis wil maken als ik. Mijn planning is om te beginnen in Thailand en als volgt naar Cambodja en Laos en wellicht meerdere landen.
Ik zou graag rond de periode mei/juni of september/oktober willen gaan voor 6/7 weken.
Zou jij graag de zelfde reis willen maken of rond deze tijd Willen beginnen in Thailand laat mij het dan weten.
Misschien is het wel leuk om samen onze reis te beginnen, en als het klikt de volledige reis samen te maken.
ik ben zelf van plan om rond mei weg te gaan richting Azie, mijn plannen staan nog niet helemaal vast, ben nog aan het kijken waar ik precies heen wil gaan, maar Combadja en Thailand staan zeker op het lijstje. Ik wilde zelf 2 of 3 maanden gaan. Ik ben 20 jaar oud.
ik heb ook dezelfde plannen als jij maar ik zou het liefst in April willen vertrekken, maar begin mei zou ik ook niet erg vinden! Ik heb nog niet echt een strak schema gemaakt, maar ik zou graag naar Thailand en indonesie willen. Ik ben 20 jaar en woon in Rotterdam, je kan me een mailtje sturen als je wat meer zou willen bespreken. sn.seinpaal@gmail.com
Hey ik heb ongeveer dezelfde plannen, maar heb er nog niet concreet over nagedacht.
Het wordt ook mijn eerste rondreis en ook mijn eerste vakantie helemaal alleen, wat toch best wel spannend is! haha
Ik ben bijna 20 trouwens. Ik zou graag Thailand willen bezoeken voor ongeveer 3 weken en daarna of tussendoor nog een weekje naar Myanmar.
Ohja en eind juni vertrekken!
Wat leuk voor je, ik ga je op de hoogte houden.
want ik ga miss ook eind juni ben op dit moment alles voor mezelf op een rijtje aan het zetten wat ik wil.
Hoelang wilde jij gaan. En welke plekken wilde je gaan bezoeken?
Helaas is april te vroeg voor mij en gaat mei ook niet meer lukken omdat ik 6/7 juni naar intents ga.
dit het wordt hoogstwaarschijnlijk juni of toch september
Heey scarlet, ik ga tot midden augustus! Wat ik wil doen is sws full moon party, jungle tocht, eilandengroep, olifanten bij chiang mai. Daarnaast wil ik ook nog mischien naar Vietnam of Cambodja
Gaaf Renee!
Mijn plannen moeten misschien gewijzigd worden.
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar in het buitenland studeren of stage lopen voor een half jaar.
Dus ik moet eerst kijken of ik genoeg geld over houd om te kunnen backpacken deze zomer!
Ik ga hard sparen in ieder geval!