reismaatje thailand(evt. buurlanden) vertrek rond november

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij naar Thailand wil om een mooi reisavontuur tegemoet te gaan. Ik wil graag vliegen naar Bangkok, dan beginnen met een aantal weken vrijwilligerswerk en daarna verder reizen door Thailand en eventueel nog de buurlanden(Laos, Cambodja, ) voor in totaal ongeveer drie maanden. Dit is hoe ik het nu voor me zie maar ik sta altijd open voor andere ideeën. Ik heb wel al enige reiservaring(Indonesië, New York) maar nog nooit ben ik alleen geweest. Omdat ik het nog vrij spannend vind wil ik graag toch samen met iemand gaan, of in ieder geval samen beginnen. Ik wil graag veel zien, veel activiteiten ondernemen maar ook af en toe relaxen op het strand of een feestje. Ben jij ook van plan naar Thailand te gaan rond november en zoek je nog een gezellige reisgenoot, laat het mij weten! Ik ben btw 19 jaar en woon in Nieuwkoop(Zuid-Holland).

Heeii!!
Wanneer was je van plan om te gaan?
Ik ga in oktober 3,5 maand door zuid oost Azië reizen.
Ik begin eerst op Indonesië voor een surfkamp en daarna Java en eind oktober ga ik naar Maleisië en Thailand. Ik ga ook alleen en stiekem vind ik dat ook wel eng!
Miss kunnen we meete in Maleisië als je dat trekt of later in Thailand?
Nieuwkoop ligt redelijk dicht bij mij in de buurt. Ik woon zelf in de buurt van Vinkeveense plasse. :wink:

Ik hoor t wel :slight_smile:

Jeanine

Hoooi Jeanine!
Super leuk jouw plannen! Ik ben vorig jaar voor drie weken in Indonesië geweest en kan je vertellen is een geweldig land!!
Ik ben van plan om begin november naar Bangkok te vliegen, dan wil ik graag een aantal weken vrijwilligerswerk doen in centraal Thailand, daarna doorreizen naar het noorden van Thailand, dan eventueel naar Laos en Cambodja om te eindigen in zuid-Thailand om nog eiland te hoppen. dat is mijn idee voor nu maar heb nog niets geboekt en sta nog voor alles open. ik ben van plan om drie maanden te gaan en Maleisië denk ik dat dat te veel afwijkt van mijn route en daar dan te kort tijd voor heb. We kunnen echter wel meeten in Thailand en vanaf daar samen verder reizen? want had jij verder al een route of plannen vanaf en voor Thailand? Ohja dat is inderdaad hier niet ver vandaan! ik hoor graag van je! je mag me anders ook appen(stuur mn nummer wel ff in privé bericht)
Groetjes

Lisan