Reisgenoot Thailand!

Hallo!!

Ik ben een 27 jarige vrouw bijna 28 en ga vrijwilligerswerk in Thailand doen. Daarna wil ik nog reizen door Thailand en misschien nog naar Laos. Ik ga reizen in december en januari. Ik zou het leuk vinden iemand te ontmoeten die in de periode ook in Thailand is.
Ik wil graag iets van het land zien: mooie steden, tempels, natuur…het echte Thaise leven proeven. Kortom: genieten, ervaren en veel over het boeddhisme leren.
Iets over mezelf: spontaan, genieter, sociaal, open minded, breed geinteresseerd, humor, diepgang.

Spreekt dit je aan en heb je ook behoefte aan af en toe wat gezelschap en daarnaast ook de behoefte om je eigen ding te doen en af en toe weer alleen te zijn…mail me dan. [EMAIL=“kimstuiver@hotmail.com”]kimstuiver@hotmail.com

Hey Kim,
Leuke plannen voor in Thailand!
Wanneer wilde je gaan?
In de zomer van 2008(july-augustus) ga ik voor een paar weken naar Thailand en Cambodja.

heey
ik ben een vrouw van 26 jaar en ik ben van plan om vast geplakt aan de kerstvakantie naar thailand te gaan.
dus eind dec begin januari. ik wil ongeveer 3,5 week gaan.
ben nog een heel klein beetje aan het twijfelen tussen thailand en laos.
lijkt me allebei super mooi.
is dit je eerste keer dat je daar heen gaat of ben je al eens eerder geweest?
groetjes Gaby

Hoi Kim,
Ik ben een 26e jarige meid.
Ik ga in januari rondreizen in thailand. Het lijkt me leuk
een reisgenoot te ontmoeten in thailand.
Ik heb alleen de vliegticket geboekt, dus een spannend
avontuur!
Ben je er al weleens geweest?

Hi Kim!

Ik vertrek 23 november voor 3 weken naar Bali om lekker te surfen / duiken! Daarna vlieg ik naar Kuala lumpur om vanaf daar met het OV richting Thailand te trekken. Ik wil daar minimaal 2 maanden rondreizen en als ik de juiste personen tegenkom nog naar Laos en Cambodja…
:zon:
Tanja

Hoi Tanja,
ik zie dat jij vanuit het openbaar vervoer richting thailand gaat vanuit Kuala lumpur. weet je of dit goed te doen is en of dat heel duur is. ik ben dit namelijk in overweging aan het nemen omdat eind december de tickets erg duur zijn naar bangkok. misschien zijn ze naar Kuala lumpur goedkoper en dat ik van daar uit naar thailand ga. ik ga maar 3,5 week dus ik moet daar toch ook een beetje rekening mee houden.
groetjes Gaby

Hoi allemaal

Ik kom 3 dec aan in Bangkok, om vervolgens drie maanden door Azie te reizen. Ik ben van plan om eerst naar het noorden van Thailand te gaan om vervolgens over de Mekong naar Luang Prabang in Laos te reizen. net voor oud en nieuw is het de bedoeling om terug te zijn in Bangkok. daarna doorreizen naar cambodja, vietnam en maleisie. Lijkt me leuk om mensen daar te ontmoeten en eventueel samen verder te reizen. So let me know!!

Groetjes Siegrid

Hey,
Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot? Ik ben 27 (v), werkzaam in de culturele sector en doe ook vrijwilligerswerk met kinderen. Het lijkt me een verrijkende ervaring ook een tijdje als vrijwilliger te werken in een ander land, zoals Thailand, Engelse les geven bijvoorbeeld. Maar eerst wil ik een paar weken reizen en genieten van cultuur en natuur! Het liefst reis ik samen…
Bij welke organisatie ga jij vrijwilligerswerk doen? Ik heb diverse mogelijkheden gevonden, maar het is allemaal erg duur, behalve bij Volunthai (ca.300$).
Groetjes
Tessa