Hoii,
Ik ben een meisje van 21 jaar en ik wil naar Thailand eind Oktober.
Eerst wou ik alleen, maar bij nader inzien denk ik toch dat het makkelijk is een reisgenoot te hebben, aangezien ik helemaal geen reiservaring heb!
Ik vlieg sowieso de 27e van December weer terug.
Ik ben op zoek naar iemand van rond mijn leeftijd man vrouw maakt niet uit.
Wat ik daar wil doen weet ik ook niet echt. Het liefst ook wat vrijwilligers werk en gewoon lekker wat drinken, relaxen op 't strand en mooie plekjes bekijken.
Studeer Filosofie en ben heel erg geintreseerd in boedhisme dus zou ook wel wat tempels willen bekijken!
Haha wat een verhaal he 
Ik hoor van jullie…!
:dag:
Hej kellester
ik ben ook een meisje van 21 jaar
haha en ik ben op dit moment aan het rondreizen op indonesie. Eind oktober kom ik ook aan in thailand en ook ik ben nog opzoek naar een reistgenoot.
Je verhaal trekt me wel aan… ben zelf ook geintresseerd in boedhisme, tempels zijn prachtig! hou van mooie plekken bezoeken. En uiteraard ook van de prachtige stranden en savonds een leuk barretje opzoeken.
Misschien vind je het leuk om het eerste gedeelte wat samen te reizen en te kijken hoe het gaat?
Wanneer kom je aan in thailand? (bankok?) dan zou ik mijn ticket daarop kunnen aanpassen.
Moet nl nog geboekt worden vanuit malaysia.
mijn email is: [EMAIL=“larisa0160@hotmail.com”]larisa0160@hotmail.com of anders kan je me een privebericht terug sturen.
groetjes van larisa uit Bali
Ik vertrek 29 sept naar thailand, misschien treffen we elkaar daar wel 
fraggel.rocks@gmail.com
http://weasel-in-zo-azie.reismee.nl/
Hey,
Ik wil graag vrijwilligerswerk gaan doen met baby’s in een weeshuis. Heb nu een project in kaapstad alleen afrika in me eentje backpacken lijkt mij niet zo heel verstandig… Ben nu dus even verder aan het kijken. Dacht aan china (niet zo makelijk om daar vrijwilligers werk te doen) of aan suriname. Maar thailand kan ook…
Ik ben 21 jaar en studeer geneeskunde. Ik wil ongeveer 3 maanden weg en dan 2 maanden vrijwilligerswerk doen. Ik wil graag iets met baby’s doen! Lijkt me super en dan daarna nog iets van het land zien! Ik kom uit een grote familie en kan veel aan. Ben altijd in voor een uitdaging!
Grt Merel