Hallo,
Ik ben een vrouw van 26 jaar en kom uit Meppel.
Eind februari vertrek ik naar Thailand om daar te gaan backpacken.
Het is de bedoeling om zo’n 6 weken rond te reizen.
Omdat dit voor mij de eerste keer alleen reizen wordt lijkt het me leuk om met een reismaatje te starten.
Vertrek jij ook rond deze tijd? Of zit je er over na te denken om ook te gaan reizen richting Thailand? Laat dan een berichtje achter. Misschien kunnen we elkaar beter leren kennen.
Groetjes Fay
Hallo Fay,
Leuk dat je van plan bent om te gaan backpacken! Ik ben ook van plan om naar Azië te gaan rond die tijd en zoek ook nog iemand. Mijn wens is echter wel om eerst naar Myanmar te gaan voor een aantal weken (tot wanneer het leuk is;)), ieder geval niet langer dan drie weken. Zou je het misschien leuk lijken om bij mij aan te sluiten en dat we samen daarna Thailand gaan ontdekken?
Ik ben 24 jaar, kom uit zwolle en is het ook voor mij mijn eerste keer. Ik houd van Stappen, Strand, Sport, Cultuur en gewoon zien wat er maar komt;)
hoi,
Ik heb ook deze plannen maar dan begin maart. Lijkt me ook erg leuk om met iemand te starten.
Heb je al ticket geboekt en specifieke plannen? En al vaker zon reis gemaakt?
Ik ben trouwens 27 en is voor mij eerste keer.
Groetjes Cher
Hai,
Wat toevallig dat je zo dichtbij woont
IK heb al een ticket geboekt. 25 feb. Vertrek ik naar Thailand.
Mijn plan is om via Bangkok eerst naar het noorden te trekken en daarna Laos te bezoeken maar Myanmar is evt. ook een optie. Heb jij al een ticket?
Groetjes Fay
Hai Cher,
Ja ik heb al een ticket geboekt. 25 februari vertrek ik richting Thailand.
Het wordt ook mijn 1e reis alleen. Daarom lijkt het me leuk om met iemand te starten.
Het is mijn bedoeling om 6 weken door Thailand te backpacken.
Te beginnen in Bangkok en dan door te reizen naar het noorden (Chang mai, Pai ) via daar wil ik graag met de boot naar Laos. Evt. Is het een optie om nog andere landen te bezoeken.
Aan het einde van mijn reis wil ik het zuiden van Thailand bezoeken.
Heb Jij al plannen?
Groetjes fay
Klinkt goed allemaal!
Nee ik heb nog geen concrete plannen, wel dat het al tijden kriebelt om deze reis te maken en ik vind nu eens tijd knopen door te moeten hakken.
Nu is het wel zo dat ik fulltime werk, dus ben aan t kijken hoe dat in te vullen. Wil gaan switchen en dan zou dit er mooi tussen kunnen.
Ik vind het best spannend, dus zou het ook heel fijn vinden om met iemand te kunnen starten en evt als klikt verder te reizen.
Het plan is dan wel 4 weken.
Verder ben ik vrij makkelijk, heel Thailand lijkt me erg mooi en lijkt me leuk zoveel mogelijk te kunnen zien en ontdekken.
Fay, ik ben van 23 feb in bkk… Zin om daar af te spreken?