reismaatje thailand-indonesië-vietnam-filipijnen gezocht!

Hallo,

Ik ben Sascha en ik ben 24 jaar en ik bedenk me steeds meer dat het eigenlijk nu of nooit is; en daarom ben ik opzoek naar een reisgenootje die het leuk lijkt om samen met mij te gaan reizen vanaf oktober / november voor een langere periode (1 jaar) door Azië.

Ik zou graag willen beginnen in Thailand (Bangkok), gevolgd door al het ander moois wat Azië te bieden heeft. Zelf is dit mijn eerste backpack reis en daarom heb ik geen concrete plannen maar ik zou graag een mix van cultuur, natuur, jungle, relaxen op het strand, nieuwe mensen ontmoeten, willen zien. Het lijkt me leuk, daar aangekomen, onze reis relaxt verder uit te stippelen!

Ik houd erg van gezelligheid, en van een drankje en een feestje op z’n tijd ook!

Kun jij je hierin vinden en lijkt het je wel wat deze reis samen verder uit te stippelen en aan te gaan? Aarzel dan niet om me een berichtje te doen!

Liefs Sascha

Hoi Sascha,

Ik ben op zoek naar iemand waarmee ik een start van mijn reis kan maken.

Zelf wil ik ook in Thailand beginnen, ik ben er wel al eerder geweest dus ik hoef niet persé meer naar het noorden toe.
Ik zelf wil heel graag weer naar het zuiden, naar de droomeilanden die ik nog niet heb gezien en naar de droomeilanden
die ik geweldig vond. Ik houd zelf ook van cultuur, natuur en relaxen op het strand, maar ik wil daar ook zeker weer feesten.
Lekker naar de full Moon feesten en zo nieuwe mensen ontmoeten. Thailand heeft gewoon alles in zich :slight_smile:

Misschien past dit niet helemaal bij je, maar ik ben flexibel dus ik schrijf je toch even een berichtje!

Liefs Mariska

Ik ben zelf ook van plan in Thailand te beginnen en naar het zuiden te gaan tot aan Bali (Lombok).
En daar tussen alle mooie droomeilanden zien :smiley:

Hey Mariska,

Sorry voor mijn wel erg late reactie en daarom ook maar gelijk mijn vraag; hoever ben je met het plannen van je reis? en is het ondertussen al gelukt om een reismaatje te vinden of nog niet? Want ik ben namelijk nog wel bezig om de reis een keertje werkelijkheid te maken alleen weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen en of ik het alleen wel echt aan durf.

Voor hoelang had jij precies in de planning om te gaan reizen?

Liefs Sascha

Hi Sascha,

Wat lekker dat je zo lang de tijd hebt!
Ik ben ook nog opzoek naar een reis buddy. Mijn reis start in indonesie en dan ga ik omhoog via Maleisië en de rest.
Tot 18 januari de tijd.
Ook nog even kijken in welk land het leuk is oud en nieuw te vieren.
Ik ben benieuwd naar jou plannen.

Groetjes,

Sacha

Hee Sascha

Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Ben 25 jaar en heb ook een beetje de nu of nooit instelling. Vanaf november wil ik gaan reizen beginnend met Thailand. Heb zoiets nog nooit gedaan en ben dus best onervaren. Mijn plan is om 4 weken ongeveer in Thailand te blijven. Daarna ga ik door richting Australië maar dan heb je in elk geval de eerste weken iemand om je ervaringen mee te delen. Zover ik weet stikt het daar van de backpackers dus nieuwe reismaatjes komen vanzelf wel. Als je meer wil weten van mij of mijn plannen hoor ik het graag!

Groetjes Rico

Hoi allemaal,

Inmiddels heb ik een leuk gezellig reismaatje gevonden :smile: wij hopen eind oktober te vertrekken. Ik heb er superveel zin in!! En wie weet misschien komen we elkaar wel tegen op een te gekke fullmoon party ofzo​:+1:t3: zou heel gaaf zijn. En je mag me altijd contacten. Gewoon m’n naam opzoeken op Facebook.

Groetjes Mariska

Hi Sascha en Sacha,

Zijn jullie plannen inmiddels verder gevorderd / al af? Ik heb vrij last minute besloten de laatste 3 weken van oktober naar vietnam en cambodja te gaan en hoor het graag als jullie ook daar zijn rond die tijd!

Ranish

Hoi Sascha,

Ik heb inderdaad ook de plannen om die kant op te gaan.
Hoe ziet jouw planning er nu uit?

Groetjes Natasja

Hoi Sascha,

Ik vertrek 6 november naar Kuala Lumpur om vanuit daar door te vliegen naar Thailand. In nov/dec zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in Thailand.
In januari heb ik 3-4 weken de tijd om te backpacken, waarin ik verder nog geen concrete plannen heb vastgelegd. Ik zit zelf te denken om naar Cambodja of Vietnam te reizen.
In februari zal ik 4 weken rondreizen met mijn beste vriendin door Thailand.
In maart/half april zal ik 6 weken vrijwilligerswerk gaan doen in Laos.
Half april/ 9 mei heb ik nog vrij om te doen en laten wat ik wil :smiley:

Mocht je zin hebben een stukje samen te reizen laat maar weten. En mocht je hulp/tips nodig hebben bij het plannen van je reis, wil ik je best helpen :slight_smile:

Ik ben Irene en ben 27. Ik kom uit het gezellige Brabant en ben verpleegkundige.

Groetjes,

Irene

Hallo Irene

Al iemand gevonden voor die 3/4 weken?

Xx

Charlotte adan