Reismaatje gezocht (30+) december 2011

Hallo backpackers,
Ik wil graag in december/januari een rondreis maken door Thailand, ongeveer 3 weken. Heb al een keer eerder alleen gereisd door Spanje en dat was tot nu toe mijn beste vakantie ooit! (met als afsluiter La Tomatina…)
Omdat dit toch net een ander land is, ben ik op zoek naar een reismaatje waar ik in ieder geval samen mee het vliegtuig in kan stappen en de opstart samen kan maken. Of we dan samen de reis afmaken kunnen we daar bepalen. Ben iemand die zich niet strikt aan een planning houdt, go with the flow. Wel heb ik een aantal plaatsen die ik graag wil zien. Combi van natuur, cultuur en natuurlijk gezelligheid zijn voor mij de beste ingredienten. Sluit dit goed bij je aan? Stuur me dan een berichtje,
Groetjes Marieke :chin:

Hallo Marieke, ik denk dat je deze oproep beter (ook) in het reisgenoten forum kan plaatsen Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
veel succes met het vinden van een reis maatje

Ha Marieke, ik heb nog niet geboekt, maar hoop eind december naar Thailand te vliegen. De eerste keer, dus ik zou het best gezellig vinden om de eerste paar dagen een beetje te acclimatiseren met een reisgenoot. Eerst nog even afwachten of de plannen doorgaan. Wanneer vlieg jij?

Hoi Lonneke,
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga vliegen, heeft ook een beetje met mijn werksituatie te maken. Waarschijnlijk in december of in januari dus, hoop daar binnenkort meer over te weten. Wanneer heb jij je ticket geboekt? En hoe lang ga je? Ik ga 3 a 4 weken als het allemaal lukt.
Ben wel benieuwd hoe het daar is… Kun je misschien iets meer over jezelf vertellen? Misschien ook waarom je voor Thailand gekozen hebt?
Groetjes Marieke

Mijn ticket is geboekt! Ik kom 26 december in Bangkok aan en vlieg 12 januari weer terug. Ik ben 37 jaar, zoek niet iemand om de hele reis mee op te trekken, maar vind het wel gezellig om her en der mensen tegen te komen. Hoor het wel als je nog interesse hebt!