Reisgenoot gezocht Thailand dec/jan/feb 2012/2013

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Robin een meid van 25 jaar die graag wil gaan reizen.
Ik droom er al jaren van om een tijdje rond te gaan reizen maar ik heb de stap nooit durven zetten.
Ik ben opzoek naar een reispartner(s) die met mij dit avontuur aan wil gaan omdat hij/zij ook liever niet de stap om te gaan alleen zet.

Ik zit er over te denken om rond december/januari/februari, twee maanden, te gaan rondtrekken door Thailand.
Mocht je interesse hebben hoor ik het graag :slight_smile: :zon02:

hee Robin!

Ik ga dezelfde tijd

Ik vertrek 10 dec-2012
En wil tot maart ongeveer gaan.

meld je aan op deze facebookpagina.

En als je wil spreek je me aan op facebook

Anne Ververs

Hey Robin
Ik heb ook een post gemaakt voor een reismaatje
Ik wil in Jan of feb gaan voor een maand…ben al eens in Thailand geweest en wil terug alleen ook liever niet alleen.
Mail me anders ff snijdm@gmail.com of ook Facebook als deze link werkt… Redirecting...
Gr. Mark

Hi Robin,

Ook opzoek naar een reismaatje! & Ook voor de eerste keer, maar natuurlijk veel gezelliger met zn
twee op pad te gaan. Ik was van plan in november te vertrekken. en dit zolang mogelijk vol te houden
met mijn zuur verdiende spaar centjes. Thailand moet prachtig zijn dus ben erg benieuwd!!

Ik ben zelf 22 jaar, als het je leuk lijkt mail me dan, kunnen we misschien een
keertje afspreken! lisanne_grin@hotmail.com

Liefs

Ik kom op 4 dec aan in Bangkok en blijf tot 14 januari in Thailand… Ik heb nog geen planning, dus wie weet kunnen we meeten…

gr Vincent

PS: Ben ook te vinden in de groep van Anne Ververs…

Hai Robin,
Ik ga 6 maanden in azie reizen vanaf 10 januari. Ook alleen, altijd leuk om met wat nederlanders te meeten daar!
Groetjes Juliette

Hoi, ik ben ook van half november t/m half januari in Thailand (evt Maleisië, Laos, Cambodja) te vinden! Redirecting...

Heb me ook aangemeld voor de facebookgroep van Anne Ververs. Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook

Hallo toekomstige mede-backpackers!

Mijn naam is Desiree en ben 24 jaar. Inmiddels ben ik al 2 maanden klaar met mijn master Bedrijfscommunicatie en digitale media in Tilburg. Ik zou graag vanaf begin januari willen gaan reizen voor 3-4 maanden en wil landen bezoeken zoals Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisië en Singapore. Ik zou graag begin januari willen vertrekken (eerder kan ook, later liever niet).

Ik wil er een fantastische reis van maken en sta dus open voor het ondernemen van verschillende soorten toeristische activiteiten :slight_smile: Fietstochtjes, af en toe relaxen op het strand, tempels bezoeken, de natuur opzoeken… you name it.

Ik zou het erg fijn vinden om met iemand samen richting Azië te vertrekken en de eerste tijd met elkaar op te trekken. Daarna kunnen we altijd nog zien of samen verder reizen of dat we apart verder gaan.

Groetjes Desiree
kissdees@hotmail.com
(Ik heb me inmiddels ook aangemeld voor de FB groep, nu nog even wachten of ik erbij mag ;))

Hoi Robin en andere reizigers,

Ik ben 9 terug februari in Bangkok. Graag wil ik dan van Bangkok naar huid zuiden trekken.
Ik weet niet wat jullie planning is, maar misschien is er een meeting mogelijk:)

Ik hoor het graag!

Groetjes, Bo

Hoi Robin en andere reizigers,

Ik ben 9 februari terug in Bangkok. Graag wil ik dan van Bangkok naar huid zuiden trekken.
Ik weet niet wat jullie planning is, maar misschien is er een meeting mogelijk:)

Ik hoor het graag!

Groetjes, Bo

Hallo reizigers,

Ik vlieg 1 Februari naar bangkok en ben he-le-maal alleen dus lijkt me wel leuk om met iemand samen te reizen!

Ook ik hoor het graag van een van jullie.

Groetjes Sander

Hoi Sander,

Leuk dat je ook gaat reizen!
Heb je al een idee wat je wil gaan zien van Thailand?
Ik ben 9 februari in Bangkok, misschien komen plannen overeen.

Groetjes, Bo

Als je , je mailbox leeg haalt stuur ik je wat meer info Bo !!

Groetjes

Hallo Robin & andere Thaigangers!
Hoe bevalt het daar in Thailand?? Ik moet nog een paar weekjes geduld hebben maar op 9 februari vlieg ik ook richting Thailand, helemaal zin in! Dus als jullie nog in de buurt zijn hoor ik het graag!

Groetjes!

Hoi Twinkely,

Ik ben 9 februari weer in Bangkok, Ga je toevallig ook nog naar Maleisie.
rond in maart ben ik waarschijnlijk weer in Thailand, mis eiland hoppen?

Groetjes, Bo

Hellow peepz!!! Ik zoek nog een gezellige reisgenoot voor thailandos:-))) ik wil liever niet “alleen” gaan… Hou van bezichtigen in combinatie met een goed feestje:ppp kan vanaf februari weg!

Hey Bo,
Zoals ik er nu over denk wil ik die vier weken in Thailand doorbrengen.
Jij gaat vanaf 9februari dus door naar Maleisië?

Groetjes!