Reisgenootje gezocht Thailand jan t/m maart 2012

hoi allemaal,

ik ben Romy ben 21 jaar en van plan in januari naar thailand te gaan om daar 3 maanden rond te reizen!
wil veel van de cultuur zien de jungle in maar ook even relaxen en feesten!
zou het gezellig vinden om met iemand te gaan omdat thailand voor mij een vreemd land is en het is sowieso gezellig om samen te vliegen! naderhand kunnen we allebei toch nog besluiten om ieder onze eigen weg te gaan, let me know!

groetjes Romy

Hey hey… ik ben anna en ben 21 jaar. ik ben ook van plan om eind januari 3 maanden naar thailand te gaan.
Ik zocht ook nog een reismaatje, in het begin is het toch wel eng om alleen te gaan. Afgelopen zomer ben ik ook 2 weken op vakantie geweest in thailand en vond het geweldig, vandaar dat ik er nu wil rondreizen.
Heb je nog verdere plannen waar je heen wilt gaan in thailand.

Groetjes Anna

hoi anna!

wat leuk om je reactie te lezen! ik heb nog niet echt concrete plannen maar als we toch samen zouden gaan reizen is het misschien leuk om ons samen er in te gaan verdiepen? leren we elkaar ook een beetje kennen! waar woon je? heb je facebook?

groetjes Romy

hey leuk dat je zo snel reageert.
ik heb ook nog niet echt plannen, ikzelf woon in lelystad, waar woon jij?
ik heb facebook, ik stuur je wel een de link, anders is het zo lastig vinden Facebook - log in or sign up
Ben je al een beetje bekend met thailand of met alleen reizen.

Groetjes anna

ik woon in noord-holland, beverwijk.
afgelopen april ben ik alleen naar curacao gereisd, ik ging daar vrienden opzoeken dus wel al alleen gevlogen daarom weet ik ook dat dat verschikkelijk saai is! maar ik was daar niet op mezelf aangewezen tijdens het verblijf. verder ben ik nog nooit naar thailand geweest op 1 of andere manier heeft het me gewoon altijd getrokken maar was door omstandigheden niet in de gelegenheid om eerder te gaan!
ik heb je toegevoegd op facebook is misschien even iets makkelijker!

groetjes Romy

Heey :slight_smile:

Ik ben Marco 26 jaar en ik ben ook van plan om rond februari naar Thailand te gaan, alleen jammer genoeg wat minder lang als jullie, voor 2 weekies maar nl

Ik ben er afgelope zomer ook 3 weken geweest en het is me bijzonder goed bevallen…

ik ben van plan om nu paar daagjes bangkok te doen en dan door te gaan naar Phuket, beetje dingen bezichtigen, excursies, full moon party en ander leuke feestjes…

weet niet of jullie ook miss in die maand daar in de buurt zijn, mocht jullie leuk lijken ik hoor het wel :slight_smile:
je ken me vinden op Facebook: Facebook - log in or sign up

Groetjes

Hoi anna en Romy! Hoe staat het met de reisplannen? Ik ben Rinske en ik ben 25 jaar. Ik wil eind januari naar Bangkok vliegen om vanuit daar verder te reizen. Ben op zoek naar iemand om daar samen te beginnen met de reis en het vanuit daar verder te zien of het echt klinkt! Ik hoor graag van jullie om te horen wat jullie plannen zijn en of jullie nog een reisgenoot zoeken!

Hey hey rinske.
Over de reisplannen is niet veel meer gesproken, vanwege omstandigheden van romy. ik ben nog wel van plan om te gaan… alleen zijn de plannen iets gewijzigd en wil naar thailand voor ongeveer 3 weken. om vervolgens ook eind januari naar bangkok te vliegen en daarna backpackend verder te gaan… wat zijn jouw plannen verder…

Groetjes Anna

Hoi Romy!
Ik ben ook van plan (eind) januari naar Thailand te vertrekken en ben ook nog op zoek naar een reisgenootje. Als meisje van 18 zonder enkele reiservaring alleen, lijkt het me namelijk niet zo fijn de eerste week/2 weken al meteen alleen in het diepe te worden gegooid. Heel toevallig, ik las dat je uit Beverwijk komt. Ikzelf kom uit Heemskerk. Laat me wat van je horen!
Groetjes, Maartje

Hoi allen! Ook ik ben van plan rond februari een rondreis te maken door Azie en te starten in Bangkok. Omdat het voor mij de eerste grote reis wordt en ik ook nog eens alleen wil gaan, zou ik het ook wel fijn vinden om de eerste week (of van mij part de eerste 2 dagen) een reispartner te hebben. Waarschijnlijk zullen jullie er al zitten als ik kom (exact vertrek is nog afhankelijk van mijn scriptie), maar misschien dat iemand mij op kan vangen en wat wegwijs kan maken? :wink: Ik ben trouwens 23 jaar.

ik ben in maart ongeveer op deze plekken. Als je wilt kunnen we een keer afspreken daar en wat reizen.

WOENSDAG 7 MAART: DUSSELDORF - BKK
DONDERDAG 8 MAART: BANGKOK
VRIJDAG : 9 MAART: BANGKOK
ZATERDAG 10 MAART: BANGKOK
ZONDAG 11 MAART: BANGKOK - PHNOMH PENH
MAANDAG 12 MAART: PNOMH PENH

• Killing fields
  • Tuol sleng gevangenis
  • Grand Palace

DINSDAG 13 MAART: PHNOMH PENH - SIEM REAP(BUS-BOOT)
WOENSDAG 14 MAART: SIEM REAP

• Ankor wat tempels
    DONDERDAG 15 MAART: SIEM REAP
  • Ankor wat tempels
    VRIJDAG 16 MAART: SIEM REAP
    ZATERDAG 17 MAART: SIEM REAP - Battambang
    ZONDAG 18 MAART: battambang
    MAANDAG 19 MAART: Battambang - koh chang
    DINSDAG 20 MAART: koh chang
    WOENSDAG 21 MAART: koh chang
    DONDERDAG 22 MAART: koh chang - pattaya- KRABI
    VRIJDAG 23 MAART:KRABI
    ZATERDAG 24 MAART: KRABI - KOH PHI PHI
    ZONDAG 25 MAART:koh phi phi
    MAANDAG: 26 MAART: koh phi phi
    DINSDAG 27 MAART: koh phi phi
    WOENSDAG 28 MAART: koh phi phi- PHUKET
    DONDERDAG 29 MAART: PHUKET- BKK
    VRIJDAG 30 MAART: BANGKOK
    ZATERDAG 31 MAART: BANGKOK - DUSSELDORF

gr ron

He iedereen!

Ik vlieg 22 januari naar Bangkok voor een backpack en feest vakantie voor 30 dagen.
Eerst 2,5 week cultuur en avontuur snuiven in Bangkok, Noord-Thailand en Laos. Daarna duiken en feesten in Zuid-Thailand!

Ik zou het ook erg fijn vinden om niet helemaal alleen aan te komen op Bangkok AIrport. Lijkt met toch wel eng en overweldigend! Ben trouwens 26 jaar.

Laat maar iets van je horen mocht je interesse hebben. Kunt me ook toevoegen op facebook. Redirecting...

Misschien alleen al voor de voorpret :slight_smile:

Hoi allemaal,

ook ik ben van plan binnenkort af te reizen naar Thailand. Als het goed is kom ik op 2 feb aan in Bangkok en blijf ongeveer een maandje in Thailand. Ik wil eerst ong 2 weken richting het noorden (Chang Mai) en daarna afreizen naar het zuiden voor strand en feestjes :).

Ik zou het erg leuk vinden om samen te reizen of ergens te meeten tijdens de reis.

Graag hoor ik van jullie!

groetjes Pauline (26 jaar)

Leuk om te horen! Mijn doel is ook nog steeds om begin februari in Bangkok aan te komen, hopelijk gaat dat lukken met mijn scriptie. Ik ben alleen wel van plan een stuk of 5 a 7 dagen in Bangkok te blijven en daar een fietstocht etc te doen. Voor wie korter gaat reizen is dat misschien wat lang.

http://img192.imageshack.us/img192/3128/86696617.jpg

Hoi allemaal,

Ik vertrek 16 januari naar Bangkok! Ben 4 jaar geleden al eerder naar Thailand geweest met 2 vriendinnen, maar ga nu helemaal alleen!
Ik vind het ook best spannend om alleen te vliegen en daar aan te komen op Huge airport Bangkok!
Ik heb de eerste 2 overnachtingen ook al geboekt, en vandaar uit ben ik van plan om richting de West golfkust te gaan? Beetje eilandjes hoppen! Maar ik sta voor alles open dus heeft iemand nog aanraders of tips?
Of is er iemand die toevallig ook de 16e vertrekt? Let me know!

Groetjes Sabrine

Hi Sabrina,

Ik kom 15 januari aan op Bangkok. Het idee is om daar een aantal dagen te blijven en vervolgens door te gaan naar het noorden en dan te vliegen naar het zuiden…Weet jij al iets meer over je planning?