Hallo backpackers,
Ik wil graag in december/januari een rondreis maken door Thailand, ongeveer 3 weken. Heb al een keer eerder alleen gereisd door Spanje en dat was tot nu toe mijn beste vakantie ooit! (met als afsluiter La Tomatina…)
Omdat dit toch net een ander land is, ben ik op zoek naar een reismaatje waar ik in ieder geval samen mee het vliegtuig in kan stappen en de opstart samen kan maken. Of we dan samen de reis afmaken kunnen we daar bepalen. Ben iemand die zich niet strikt aan een planning houdt, go with the flow. Wel heb ik een aantal plaatsen die ik graag wil zien. Combi van natuur, cultuur en natuurlijk gezelligheid zijn voor mij de beste ingredienten. Sluit dit goed bij je aan? Stuur me dan een berichtje,
Groetjes Marieke :chin:
Hallo Marieke
Mocht je niemand gevonden kunnen krijgen. Ik heb een vriendin in thailand (32 jaar jong) die je altijd wel even kan begeleiden voor een paar dagen of langer.
Ze spreekt redelijk goed engels, is zelf 2 x in nederland geweest.
interesse stuur dan even een mailtje,
Verder kan ik zelf uit ervaring spreken en zeggen dat allleen reizen door thailand geen probleem is, contacten leggen met andere (die ook alleen reizen) gaat erg gemakkelijk. Verder is (zeker in de toeristenplaatsen) alles zeer snel en goed te regelen.
mvg john:vak02: