Reisgenoot Dec/Jan Thailand

Hallo,

Ik (vrouw, 29) ben van plan om rond kerst voor 3 weken te vertrekken naar Thailand. De planning is nog niet rond, maar ik wil eerst naar het noorden en dan misschien nog een paar dagen relaxen op een eiland :slight_smile:

Nu vind ik het heel spannend om in m’n eentje die kant op te gaan. En ik vroeg me dus af of er mensen zijn die ook rond 21 Dec in Bangkok zijn zodat we misschien samen kunnen wennen aan Azië.
Misschien samen ergens een hapje eten/borrel drinken en dan zien we wel!

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag!!

Hoi,

Ik vertrek voor de kerst (18 dec) naar thailand en ga ook naar het noorden. Nadat ik een visum voor Myanmar heb aangevraagd moet ik nog 2 dagen wachten tot ik deze bij de ambassade kan ophalen en 21 of 22 december vertrek ik naar het noorden.

Mijn reisplan moet ik nog uitstippelen, maar ik ga backpacken en ik wil rondtrekken met mensen die ik ter plekke tegenkom. Ik ga 5 weken en wil vanuit het noorden mijn reis voortzetten naar waar het goed voelt en met mensen rondtrekken met wie het goed voelt. Als de veiligheid het toelaat dan wil ik iig een week naar Myanmar, anders staan voor mij Noord-Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja op het programma.

Ik ga met de voornaamste reden om nieuwe mensen te leren kennen en er zit voor mij een stukje persoonlijke ontwikkeling bij.

Laat maar wat horen, misschien wat drinken vooraf lijkt me leuk. Wie weet kunnen we vanaf Bangkok samen naar het noorden reizen :slight_smile:

Groetjes Niels (32)

Hi Kelly ik ben Renee (vr) :wink: en 38 jaar en ga eind van het jaar ook naar thailand dezelfde periode waarschijnlijk als jij. Ik wil alleen naar het zuiden vooral eilandhoppen. Heb al wel iemand gevonden maar moet ik nog mee afspreken om te kijken of het klikt. Wat mij betreft mag je ook bij ons aansluiten, maar weet niet hoe mijn reismaatje als dat dus doorgaat tegenaan kijkt :wink: Als je wilt kan ik je wel ff op de hoogte houden. Me reismaatje is ook een vrouw van rond de 40. Ik ben zelf erg ondernemend en zeker in leeftijd geen 38. Dus laat maar weten oke. Weet hoe lastig het is als je iemand zoekt en er word weinig op gereageerd. Liefs Renee

Hi Kelly hoe staat het ervoor met je planning? Zoals het er nu naar uitziet gaat mijn reismaatje 3 weken weg en wil ik eigenlijk wel langer blijven van half dec tot eind januari 2016 ongeveer. Mijn reismaatje gaat daarvan 3 weken en het kan zijn dat ze ook eerder gaat dan ik. Misschien kunnen we kijken of we met zijn drieën bijvoorbeeld wat kunnen bedenken om samen te reizen? Er staat bij ons ook nog niks vast dus laat maar wat horen als je interesse hebt. Liefs Renee