Maleisië in november en Thailand in december

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ruby (v), ben 25 en woon in Amsterdam. Ik ben net afgestudeerd aan de universiteit van Amsterdam, communicatiewetenschappen.
Ik vertrek 1 oktober naar Singapore en ga vanuit daar richting Bali en andere delen van Indonesië. Ik ga samen met een vriendin, alleen zij gaat 18 oktober weer terug naar Nederland. Ik ga vanuit Indonesië weer terug naar Singapore en van daaruit trek ik Maleisië in. Ik zal dus de maand november in Maleisië zitten en begin december wil ik Thailand in gaan. Ik heb rond kerst weer met een vriendin in Bangkok afgesproken, dus de eerste 3 weken van dec. wil ik de zuid-punt tot aan Bangkok doen.
Het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten die ook rond deze tijd daar zijn, of die misschien met me mee willen reizen?
Ik ben van plan om lekker te relaxen en genieten, mooie dingen te zien en low budget af te wisselen met soms wat meer luxe.
Ben je geïnteresseerd, laat dan even een berichtje achter!

hi rubi

als je wilt kan ik je ook met een thaise gedipl.univers.geschoolde reisgids in contact brengen
deze mensen kennen thailand op hun duimpje en hun mmandsal. is voor ons een lachertje
en zij brengen je op plekken waar toeristen nooit zijn geweest
heb het zelf ook gedaan en ik heh heel erg veel gezien, en het is me erg bevallen

gr. dick

Hi ruby,
Ik ben vanaf eind november tot 20 december in Thailand en lijkt me leuk om eens te meeten. Ik moet mijn exacte route nog uitstippelen maar wil sowieso lekker genieten op de eilanden. Het begin van de reis zal ik me voornamelijk focussen op noord Thailand en vanuit daar het vliegtuig naar phuket nemen.
Ik heb er al wel heel veel zin in! Eerste keer dat ik alleen ga dus hoop dat het me gaat bevallen :slight_smile:

Ik ben trouwens Linda, 25 jaar en woonachtig nabij Eindhoven.

Groetjes en misschien tot in Thailand :wink: