Rondreis Thailand, Maleisië, Singapore en Indonesië (16 nov '14 tot 7 jan '15)

Ha mensen,

16 november land ik in Bangkok om vanuit daar door Thailand en Maleisië te trekken. Omdat ik graag kijk wat er op mijn pad komt staat er nog weinig vast, maar ik wil graag een fijne combinatie maken tussen aan de ene kant actieve bezigheden (kayakken, bergklimmen ed.) en aan de andere kant feesten, mooie stranden en rustig aan doen. Ik was erg benieuwd of er meer mensen zijn die rond dezelfde tijd in dit gebied zitten. Als dit het geval is zou ik graag contact willen zoeken.

groetjes Myrthe (21)

Hoi Myrthe

Zit er ook aan te denken om half november richting Bangkok af te reizen, afgelopen jaar ben ik er ook geweest en heb voornamelijk in me eentje noord en zuid thailand gezien. Het is me zo goed bevallen dat ik er weer naartoe wil afreizen. Maleisie trekt mij ook wel… Ik wil er een maandje tussen uit. Cambodja en Vietnam staan ook op m’n verlanglijstje…
Ben wel stuk ouder dan jou… Niet dat ik het vervelend vind,

Hi Myrthe,

Wat leuk om jouw berichtje hier te lezen, want het sluit precies aan bij wat ik ook wil! Ik heb nog geen concrete plannen of vliegtickets geboekt, maar ik wil oktober/november naar Thailand en omgeving vertrekken voor ongeveer een maand. Ik wil sowieso graag naar Koh Phi Phi en daarnaast ook actieve dingen ondernemen. Misschien kunnen we met elkaar in contact komen om alvast een beetje weg te dromen? Ik ben 23 jaar en woon in Rotterdam.

Groetjes, Eliza

Via Wereldwijzer app

Hoi,

Mijn naam is Raphael, 29 jaar oud en ik woon in Papendrecht. Ik werk full-time als spoedeisende hulp verpleegkundige, hou van sporten, stappen en avontuur. Ik ben opzoek naar een reismaatje om te backpacken.

10 november vlieg ik voor een maandje naar Thailand. De planning was om samen met mijn vriendin te gaan backpacken, maar spijtig genoeg is onze relatie voorbij. Ik ben van plan om in Bangkok te beginnen en vandaar uit rond te gaan reizen, genieten van de natuur, ontspannen en feesten.
Ik zoek dus nog iemand mijn reis mee te beginnen.

Voor verdere informatie en vragen kan je eventueel ook via Facebook contact opnemen, dat praat wat makkelijker/sneller.
Ik hoor het graag! :slight_smile:

Groetjes,
Raphael Rockenfeller