* Gezocht* Reisgenoot Thailand, Indonesië , Maleisië enz

Goedemiddag,

Mijn plan is om het laatste kwartaal richting Thailand en omliggende landen te trekken.
Ik ben flexibel qua vertrektijd, verblijftijd en landen keus.

Het lijkt me zeker leuk om bij het begin een reismaatje te hebben. man of vrouw maakt me niet uit.
Passen bovenstaande plannen en onderstaande woorden in je straatje, zet dan een bericht in dit topic of stuur een berichtje.

Dan kunnen we eerst een keer op stap en dan zien we of er een mogelijkheid is om samen de start te maken van een erg gave reis.

trefwoorden: Avontuur, diepgang, ondernemend, humor, lol, eerlijk, festival

bedankt, groeten Jasper

introductie / zie hieronder:vak01:

Hoi Jasper,

Hoi,

Ik ben Raphael, 29 jaar oud en ik woon in Papendrecht. Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige, hou van sporten, stappen en avontuur. Ik ben opzoek naar een reismaatje om te backpacken.

10 november vlieg ik voor een maandje naar Thailand. De planning was om samen met mijn vriendin te gaan backpacken, maar spijtig genoeg is onze relatie voorbij. Ik ben van plan om in Bangkok te beginnen en vandaar uit rond te gaan reizen, genieten van de natuur, ontspannen en feesten.

Voor verdere informatie en vragen kan je eventueel ook via Facebook contact opnemen, dat praat wat makkelijker/sneller.
Ik hoor het graag! :slight_smile:

Groetjes,
Raphael Rockenfeller

• Updated - - -

Vette VW trouwens!!

Hoi Jasper,

Ben je inmiddels al op reis? Binnenkort wil ik naar Zuid Oost Azie vertrekken en zoek in ieder geval voor de begin periode iemand om mee samen te reizen.
Ik hoor het wel even.

groet Marian