Reisgenoot gezocht voor Zuid-Oost Azie en mogelijk nog verder! Liefst nog 2011

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bart, ik ben 26 jaar oud, kom uit de omgeving Venlo en ben afgelopen april afgestudeerd aan de universiteit in Eindhoven. Aangezien mijn eigenlijke reispartner zich enkele weken geleden heeft teruggetrokken ben ik momenteel opzoek naar een andere reisgenoot of reisgenote om alle prachtige ervaringen te delen.

Op de backpackplanning staan Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Singapore en Maleisie. Mocht dit nog niet genoeg zijn geweest:D dan wil ik mogelijk nog verder trekken naar Australie en Nieuw-Zeeland. Ik ben echter vrij flexibel dus andere opties zijn ook zeker mogelijk.

Ik zou het liefst dit jaar nog vertrekken en hoop een combinatie van cultuur, natuur, sport en ontspanning tegemoet te gaan. Het motto is “Niets moet, alles mag”. Verder ben ik een uiterst sportief en sociaal persoon. Voor mijn studie ben ik al 4 weken in India geweest en een half jaar in Amerika.

Hopelijk zijn er mensen met dezelfde soort plannen :cheer: en kunnen we samen een geweldige tijd hebben voor dat het echte (werk) leven gaat beginnen. Ik heb geen deadline dus ik kan voor onbepaalde tijd op reis.

Groeten,
Bart :dag:

Hallo Bart,

Ben ook nog op zoek naar een reismaatje…heb nog geen tickets en ook geen vaste bestemmingen. Heb nog weinig van Azie gezien (alleen Thailand). Heb wel al veel gezien van Zuid en centraal Amerika.
Indonesie en India lijken me oa wel interessant…heb ongeveer tm april om te reizen, vanaf november dit jaat. Heb je wel al een ticket?

Ben verder een erg lowbudget traveller, vind Couchsurfen en liften leuk. Maak snel contact met mensen, easygoing, sportief, ook in voor een avondje op stap.

Gr Miriam

Hoi hoi

Mijn naam is Kim 25 jaar en ga in november backpacking in thailand laos cambodja vietnam, en mischien nog meer dat zie ik daar wel heb een one way ticket geboekt via jetairfly van schiphol naar bangkok ik denk dat er nog enkele zitjes vrij zijn voor een prijs van 369 euro moest je dezelfde vlucht toevallig boeken kunnen we samen vliegen altijd leuk om niet alleen te moeten vliegen :slight_smile: je kan een week voor vertrek je stoel boeken dus kunne we naast elkaar zitten haha! voor meer info mail me maar op [EMAIL=“kimdebie@hotmail.com”]kimdebie@hotmail.com
heb een visum aangevraagd voor thailand 3 maanden is wel nodig als je one way ticket boekt
grtz kim

:dag:

Iedereen bedankt voor de (prive) reacties tot dusver!! Toppie.
Het heeft helaas nog niet tot een match geleid…
Hopelijk zijn er nog meer gegadigden

Groeten,
Bart

Hallo Bart,

Ik ben Monique, 26 jaar en kom uit Arnhem. Momenteel ben ik in Pattaya, Thailand. Omdat ik een visa run moet doen voor 3 november wil ik graag van Chumpon met de trein naar Maleisie (rond 1 of 2 nov.), om daar verder te reizen naar Singapore. Wie weet vind je het leuk om dit stukje met mij mee te reizen. In Singapore aangekomen wil ik een vliegticket boeken terug naar Thailand, via het zuiden naar Chaing Mai, door Laos en dan naar Bangkok, waar ik rond 19 dec. het vliegtuig neem naar Sydney.

Groetjes Monique

Hey Bart,

Ik ben Elise, 24 jaar en kom uit Tilburg. Ook ik wil na mijn afstuderen er even lekker tussenuit. Op mijn planning staan Thailand, Cambodja, Maleisie, Laos en misschien Vietnam. Ik heb al wel een ticket geboekt van 6 december tot 4 maart naar Bangkok, dus dat houdt in dat ik in Thailand wil beginnen. Maar verder ligt nog alles open.

Omdat het de eerste keer is dat ik ga backpacken vind ik het leuk om in contact te komen met anderen die ook in dezelfde periode gaan. Ik ben niet per se op zoek naar iemand om de volledige 3 maanden mee samen te reizen, maar als je dezelfde plannen hebt zou (een gedeelte) samen reizen zeker leuk zijn. De combinatie van cultuur, natuur, sport en ontspanning spreekt me wel erg aan. Zelf zit ik er ook aan te denken om misschien een duikcursus in Thailand te gaan doen.

Laat maar weten of dat dit een beetje overeen komt met wat je zelf van plan bent, en misschien dat er dan wel mogelijkheden zijn om een deel samen te reizen.

Groetjes Elise

Hoi!

Ik ben 25 jaar, een half jaar geleden afgestudeerd en heb dat ‘echte’ werken ook nog even uitgesteld :slight_smile: Op dit moment ben ik in India voor vrijwilligerswerk en reizen. Op 12 dec. vlieg ik van Delhi naar Bangkok waar vandaan ik op 18 jan. weer terugvlieg naar Nederland. In de tussentijd wil ik graag door Thailand en Cambodja reizen; mooie plekken bezoeken en leuke mensen ontmoeten! Misschien kunnen we wel een stukje samen doen!

Groetjes, Michelle