Reisgenoot Azië (Thailand, India) vanaf september 2007

Vanaf september 2007 (Na het afronden van mijn studie) wil ik gaan rondreizen/ backpacken (+/- 2 a 3 maanden) in Azië. Mijn voorkeur gaat uit naar Thailand en India/ Nepal. Maar alle andere landen trekken mij ook! Informatie over de voorbereidingen, een ticket (+ de prijs), de landen enz. heb ik inmiddels volop verzameld.

Net als een hoop andere mensen wil ik deze reis liever niet alleen ondernemen. Ben je ook op zoek naar een reisgenoot?? (man/ vrouw, het liefst ouder dan 21 jaar en iniatiefrijk) Laat dan een bericht achter! :slight_smile:

Hallo,

Ik ben Bart (24 jaar) ik ga ben van 4 augustus t/m 27 oktober in Thailand e.o. De eerste 8 weken ben ik rond Bangkok voor vrijwilligerswerk via een reisorganisatie. Daarna wil ik vier weken gaan reizen, dus eind september.

Ik zou graag mensen tegen komen waarmee ik (gedeeltes) kan (mee)reizen. Waar de reis vanuit Bangkok heen gaat weet ik nog niet, maar heb al wel ideeen:wacko:. Zoals cambodja, Laos en het Noorden van Thailand.

Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar plannen van anderen en met name voor ideeen van bezienswaardigheden in Thailand. e.o.:thumbsup:

Groetjes,
Bart

Hoi Bart!

Ik (Marieke, 28 jaar) ga van 16 september t/m 12 oktober alleen backpacken in Thailand. Aangezien ik volgend jaar 3 maanden Laos, Cambodja, Vietnam en Zuid-Thailand ga doen, houd ik t deze reis bij "Noord- Thailan’d ". Landen in Bangkok, en verder op de planning (route staat nog niet vast) staat jungletrekking bij hilltribes in Chiang Mai of Chiang Rai, bridge on the river Kwai in Kanchanaburi, Sukothai schijnt erg mooi te zijn en de laatste paar dagen een leuk eilandje zoeken om bij te komen.

Fietsen in bangkok schijnt trouwens superleuk te zijn om Bangkok te ‘ontdekken’ (zie 'www.covankessel.com). Mocht je t leuk vinden om een stukje te reizen of om samen een start te maken in bangkok (zonder verdere ‘verplichtingen oid’ om daarna verder te reizen samen) laat maar weten. Wie weet zien we elkaar in Bangkok! Je kan ook contact opnemen via [EMAIL=“marieke.m@home.nl”]marieke.m@home.nl

Alvast een hele leuke reis gewenst!!

Groetjes, Marieke