Thailand: +/- oktober/november/december 2009

Hoi hoi,

Eindelijk durf ik de stap te zetten om een lange reis tegemoet te gaan aan het einde van dit jaar. Mijn idee is om drie maanden naar Thailand te gaan, waarvan ik de eerste maand graag vrijwillligerswerk wil gaan doen in Chiang Mai. Daarna wil ik graag de rest van het land in twee maanden gaan ontdekken.
Echter lijkt het me erg leuk om ervaringen te delen met iemand anders die van cultuur houdt, afgewisseld met een dagje op het strand om de dag daarop weer lekker actief bezig te zijn!

Heb jij ook het idee / plan om eind 2009 richting Thailand te vertrekken? Laat het me weten, wellicht kunnen we elkaar daar ontmoeten om samen leuke tijden tegemoet te gaan!

Groetjes,

Angela

Hoi Angela,

Ik zit er over te denken om eind 2009 richting Thailand te gaan! Heb nog nooit alleen of zo ver gereist maar wel al een hele tijd de droom. Tenminste niet om alleen te gaan maar de omstandigheden lijken erop dat ik toch alleen zal moeten :frowning:
Ik ben 27 jaar en wil ongeveer 3 tot 4 weken naar Thailand. Ik wil echt een beetje de “toeristische” dingen zien… Weet niet wat jou planning is?? Lijkt me leuk om in contact te komen met andere mensen die naar Thailand willen/gaan in ieder geval.
Ben jij wel eens eerder alleen op reis geweest?

Ik hoor graag van je!

Hoi,

Ik vertrek 2 november naar Bangkok, ga dan ook eerst naar het noorden. Wil van daaruit oversteken naar laos. Stukje cambodja erbij als er tijd is. Dan van daaruit door om het zuiden van Thailand te zien:zon02: 21 januari vlieg ik weer terug vanuit Bangkok. Ik ga ook vooral de toeristische route af met hier en daar en trekking als het bevalt.
Ben je nog op zoek naar een reisgenootje? Misschien knnen we eens stukje samen reizen als het overlapt.

groetjes Anouk

hey meiden

ik ga samen met me vriend ook voor het eerst zo ver. Wij vinden het leuk om onderweg om een paar dagen samen met andere door te brengen.

Wij gaan 3 weken van 23 sept tot 15 okt.

vind je het leuk hoor ik het wel

me email is [EMAIL=“moekie19@hotmail.com”]moekie19@hotmail.com

gr imma

ik ben 21, maar écht, maar ik ga ook graag met ietsjes ouder dan ikzelf om…

Voor het eerst ga ik backpacken, vanaf 18 september… eerst een weekje hongkong, daarna naar bangkok en vanaf daar verder tot 6 januari… althans… dat wíl ik heel graag maar ik twijfel dus nog over de feestdagen. het lijkt me geweldig om dat daar te vieren (ik reis alleen door ZO-Azië trouwens) maar heb ff een steuntje nodig als het ware.

ben geintresseerd in cultuur, natuur, barretjes (mojito’s :)) gezellige mensen die wat te vertellen hebben, open minded lieve mensen, en ontspanning tijdens wat inspanning. geen reetzitten dus, maar ook weer niet neurotisch mountainbiken 24/7

laat van je horen!!! groetjes Froukje

Ik woon in Utrecht, net klaar met de kunstacademie Industrieel ontwerpen en toe aan een geweldige reis!!

Beste Angela ( en andere lezers),

Wij (ikke, vrouw en een vriend) zitten eind oktober in HongKong en dan rond begin november (voor 2 weken) in Thailand (bangkok), hoofzakelijk voor de “toeristische” dingen…
Wij zijn geen backpackers, maar willen misschien toch wel wat rondreizen door thailand.
Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk (geen zeikers a.u.b) om zo ervaringen/tips te delen.
Misschien kunnen we samen bepaalde plaatsen af gaan, tenminste als de schema’s over eenkomen…
groetjes, eddy

Hoi Angela en ook hallo alle anderen!
Ik zit een maandje in ZO azie, Thailand en Cambodja.
4 oktober kom ik aan!
Ik ben nog nooit daar geweest, er is dus veel te bezoeken, maar alles is onmogelijk. Lijkt het je wat samen te reizen, let me know!
Ik ben 23 jaar.

Groetjes

He mensen,

Ik zit vanaf 7 tot 12 oktober in Bangkok, dan 2 nachten macau, vervolgens 6 dagen in Pnohm penh en daarna nog 5 dagen in KL. Van 25 tot 30 okt weer in Bangkok.

Wie is er op deze dagen in de buurt en heeft zin in een praatje of drankje?

Groet Willem

Hoi Angela,
Ik ben Bas (33jr). Ben maar voor een korte periode in Thailand. beetje rondtrekken zonder plan. Ik ben in de periode 24 okt - 14 nov in Thailand. Lijkt het je gezellig om elkaar ergens te treffen in Chiang mai, dan hoor ik dat graag van je.
succes verder…

Ik ga van 4 tot en met 28 december naar thailand.
THAILAND!!!
Ik ga voor 3 en een halve week rondreizen door thailand.
Ik ben hier zo super enthausiast over, omdat ik dit ook in mijn uppie ga doen, en vrijwel het meeste is ongeorganiseerd.
Ik heb natuurlijk al wat zaken uitgezocht, maar ik vroeg me af of er mensen in chiang mai/ chang mai zijn geweest en wat daar nog allemaal te doen is.
Ik verblijf daar namelijk 3 dagen. Ben beniewd vooral over het apenweeshuis etc… dus als je er geweest bent graag ideeen tips

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/img/smilies/big_smile.png

Ik ga verder naar (chronilogische vlgd):
****Bangkok
-koninklijk paleis
-Wat Po
-Wat arun
-China Town
-Koa San Road

Damnoek Saduak/Floating market
Erewan waterfallss
Kanchanaburi—> dodenspoorweg over de rivier Kwai

Met de slaaptrein naar
****Chang Mai
Nachtbazar/ nightmarket

Vanuit chiang mai een drie daagse trekking door de “jungle” waar ik verblijf in meerdere dorpen (karen dorp, luha dorop en een palong dorp)
Olifantentocht door de jungle, en bamboeraften op de rivier.

***Ayuthaya
Oude ruines

***Surat Thani voor doortocht naar
***Koh Phangan 5 dagen tropisch eiland
*** ko tao Tropisch eiland waar ik kerst zal doorbrengen 3 dagen
Terug naar bangkok
Waar ik dan nog de laatste dag naar Khoa Yai national park wil gaan.
dusssssss, leuk lijkt me, nog leuker als ik her en der iemand ontmoet.
Mail maar als je ook zo’n route gaat volgen, of als je ergens wil meeten, ik heb de datums van de plaatsen waar ik ben als schema.
groetjes karin

Ik ben in Bangkok van 12-28 dec 2009, als je of een van bovenstaande wil afspreken, laar gerust iets weten

Groetjes Jan

Heej hallo:zon02:,

ik vlieg 7 december naar Bangkok…
als je nog een reismaatje zoekt voor in Azie dan hoor ik het graag.

Liefs, Jolieke:dag:

Hoi Angela!

Ik durf nu ook de stap te zetten om alleen of met gezellig reisgezelschap een lange vakantie tegemoet te gaan!
Ik ben nu een maand terug van Thailand, maar ik was met familie daar voor 2 weken! En wat ik daar in die 2 weken heb gezien vond ik helemaal geweldig en vooral Chiang mai,en verder hou ik ook afentoe van een dagje strand en natuurlijk veel zien en doen! Ik zat zelf ook aan ongeveer 3 maanden te denken! 2 weken is echt te kort!!! Ik hoop alleen niet dat ik n beetje laat ben! En hoop dat ik snel iets van je hoor!

Groetjes Freeke!